huh? Is het mis?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik heb op 14 augustus positief getest... HOERA!!
Vorige week begonnen met moeders voor moeders en nu heb ik afgelopen weekend de hoofdpijn gekregen die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden en ook wat bruine afscheiding (daar begint mijn ongesteldheid ook altijd mee). 'k Heb nog niets "roods" gezien, maar dit baart me wel grote zorgen!!

Is hier iemand die dit kent? Ongesteldheidssymptomen tijdens je zwangerschap?? Bij onze eerste heb ik dit nl niet gehad?

Ik heb nog steeds gespannen borsten en geen buikpijn, maar zit er een miskraam aan te komen?

Bedankt voor jullie reacties!
Sammy

hoi sammy
ongigevoel de eerste weken is heel normaal.wat oud bloed kan een innnestelingsbloeding zijn.ik zou me maar niet teveel zorgen maken.alleen wel,als je een afspraak maakt bij de verloskundige,vertellen dat je oud bloed verloren bent.ze zal je wel geruststellen maar misschien ook eerder laten komen voor een echo.ik had mn eerste echo met 8 weken.
groetjes kari

Hoi kari,

Dank voor je snelle reactie...ik zit elke 5 minuten op dewc om te controleren of het erger wordt... volgende week donderdag moet ik naar de verloskundie voor de eerste echo... kan bijna niet meer wachten

Groetjes,
Sammy

nou heel veel sterkte dan maar.gelukkig mag je al bijna.
ik duim voor je dat alles ok is.
groetjes kari

Hoi Sammy,

Hoe lang ben je nu zwanger? Ik ben 8 1/2 week, en heb met 7 weken ook een beetje (bruin) bloed verloren. Ik heb meteen het spreekuur van de gyn gebeld (ik loop bij de gyn omdat ik vanaf het begin al heel veel buikpijn en menstruatie-achtige krampen had), en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was - we hadden met 6 weken het hartje al zien kloppen. Ik mocht op zich langskomen, maar heb gekozen te wachten tot 10 weken - als het dan goed is, mag ik gewoon naar de verloskundige.

Als je je erg zorgen maakt, moet je gewoon de verloskundige of huisarts bellen, hoor! Vanaf zes weken kunnen ze met een inwendige echo (niet echt fijn, maar ja, het is voor een goed doel) al zien of het hartje klopt - dat was bij ons een hele geruststelling!

Heel veel sterkte! Ik duim voor je dat 't allemaal goed is. Laat je ons iets weten?
Hilde

Hoi Hilde,

Ik zit in m'n 7de week, dus dat zou goed kunnen dan. Heb vandaag toch een telefoontje gepleegd naar dev erloskundige die het verhaal van Kari en jou bevestigde.. Zolang er geen sprake is van echte buikkramp, gaan ze niet uit van een miskraam.

Nog 9 nachtjes slapen... wat is dit spannend!

liefs,
Sandra

hallo,
ik heb elke maand rond mijn menstruatie migraine en dat is niet veranderd nu ik zwanger ben heb net zondag weer een aanval gehad bah en je kan er niets voor nemen nu je zwanger bent.
heb geen bloedverlies gehad maar bij mijn eerste had ik dit wel.

groetjes,
marike

Alweer een hoopgevend berichtje.. dankjewel!

Het rotte is dat ik in het boek "Veilig Zwanger" van Marielle Croon pas een voorbeeld heb gelezen van een miskraam zonder buikkrampen...pfffff, de raderen in m'n hoofd draaien op volle toeren...

En dat bruinverlies is toch best behoorlijk

nog 8 nachtjes...

Terug
Bovenaan