huh??? licht tweede streepje....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar ik wilde toch iets kwijt want......
Vanmorgen een testje gedaan, al een aantal dagen buikpijn (licht) in de onderbuik, en nieuwschierig als ik ben toch even getest hoewel ik nog niet over tijd ben.
Ik heb de test afgelezen toen ik nog in bed lag en er kwam 1 streep te staan dus heb ik me weer omgedraaid. Ongeveer twee uurtjes later zou ik de test wegggooien, maar voor ik dat deed keek ik hem nog even en.....een licht tweede streepje!!
Mijn eerste zwangerschap ( een paar maanden geleden, eindigde in een miskraam),
was er ook in het begin een licht tweede streepje te zien!!
Het is nu dus niet helemaal betrouwbaar.....zaterdag test ik weer even.
Wat vinden jullie ervan????
groetjes, Alida

Dag Alida...

ik hoop het zo voor je...
Ik durf niet echt een antwoord te geven... wie weet zit er een beginnend hormoon in jouw bloed.. duidt op ZWANGER!!! Ik zou nog heel even wachten..

Ik zit zelf nog steeds te wachten op mijn ongesteldheid na mijn curretage.. wil maar niet komen...

Liefs humpie dumpie

och wat vervelend zeg!! Dat was bij mij gelukkig wel aardig snel weer in orde, na 31 dagen. Ben jij al voor controle naar de gynacoloog geweest??
groetjes...

Het spijt me om te zeggen, maar deze test geeft volgend mij duidelijk negatief aan.
Ze schrijven ook in de gebruiksaanwijzing dat er vaak een 2e streepje komt na lange tijd.
Wil natuurlijk nog niet zeggen dat je niet zwanger bent. Misschien heb je gewoon niet genoeg HCG in je urine zitten.
Veel succes hoor

Hoi,

Ik denk niet dat je de test als positief kunt zien, want ze raden ook
aan de test weg te gooien na een bepaalde tijd, dan is hij niet meer
betrouwbaar.

Doe over een paar dagen gewon nog een keer de test

Ik had dat ook bij de eerste 2 testen. Werd er echt onzeker van. Ik heb toen nog even een paar dagen gewacht en weer een test gedaan en die was positief! Nu ben ik 28 weken zwanger. Ik hoop voor jou dat de volgende test meer duidelijkheid geeft. Veel succes. Liefs Maria

heey meis!!!
ik zo in ieder geval gauw nog eens testen maar ik weet wel dat een testuitslag na een uur niet meer geldt.
testen dus!!!ik hoop dat het raak is!!!!
succes en dikke kus moniek

Terug
Bovenaan