huh nu al?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Tis echt raar en ging er niet vanuit meteen er weer zo mee bezig te zijn maar ik heb gewoon zeer gevoelige tepels en hardere borsten... mn man ook even laten voelen en zei dat t anders was... maar dat kan toch helemaal niet? ??? Ik heb waarschijnlijk vrijdag mn ei gehad maar kan ook goed woe geweest zijn... das dus vrijwel onmogelijk... echt gek.... en had niet verwacht er dan weer zo onzeker van te worden... tis tenslotte de tweede... ach wie weet zit t tussen mn oren maar t voelt echt anders...

Xx

Je weet het niet he :) nu maar wachten tot je NOD!
Zou wel snel zijn als je het nu al zou voelen...
Fingers crossed!

Het rotte van zwanger willen worden is dat je je ineens zo focust op alles wat er gebeurt in je lichaam... en zo gedurende de maand in een vruchtbare vrouwenleven is dat nogal wat :)

Ik heb zelf altijd in de derde week van mijn cyclus de meeste kwalen. De afgelopen maanden zijn mijn borsten topzwaar en zijn de tepels heel gevoelig. Soms verlies ik zelfs wat melk in die week. Mijn buik is gevoelig en ik heb rare steken in mijn baarmoeder en rond mijn liezen. De eerste keer dat ik dit allemaal voelde (lees: opmerkte), was ik zwanger van mijn dochter. Maar dat is juist het rotte... Nu ik denk te weten wat ik moet voelen, voel ik alleen maar meer en word ik alleen maar meer voor de gek gehouden.

Neemt uiteraard niet weg dat ik echt hoop dat het bij jou allemaal goede tekenen aan de wand zijn en dat je aan het einde van deze maand glunderend positief test ;-)

Tweede is gewoon veel erger dan een eerste! Net wat Melian zegt: je focust je ongewild nog meer omdat je denkt te weten wat je moet voelen.

Hopelijk volgende week een positieve test en anders gezellig weer aan de klus! Succes!!!

Ja echt gewoon erger dan de eerste... daar had ik toen wel ook zeeer gevoelige tepels en ook erg vroeg en teste ik 2 dagen voor nod al dik positief... ik ben erg benieuwd. .. maar soms lette ik er niet op een schoof ik met mn arm langs mn borst en dan merkte ik t weer... grrrr vreselijk irritant dit...

Terug
Bovenaan