HUH ???? WAT IS DIT NOU WEER!!!

hallo meiden wij zijn nu ruim 3 jaar bezig zoor een tweede wonder!! en nu moet ik iedere maand pregnyl komen laten zetten, ongeveer op dag 10,
nu ben ik afgelopen vrijdag bij de gyn geweest op dag 7 dus, en toen zat er weer een mooi eitje dus moest ik maandag ( morgen) de pregnyl komen laten zetten op dag 10 dus! maar nu werd ik vanmorgen wakker met buikpijn en krampen en rug pijn, ik dacht het lijkt wel of dat ik ong moet worden!! op dag 9 dat kan niet he!!!
en   nu al bij twee keer naar de wc te zijn geweest, heb ik  licht bloedverlies bij het afdoen???
ik snap er helemaal niks meer  van???  
ik  denk  dat ik maar eerst de gyn morgen bel om te vragen of ze niet effe wil kijken of er nog wel een  eitje zit, want zit hij er niet meer dan ga ik ook niet voor jan lul pregnyl spuiten natuurlijk!!!  
ik hoop dat ik er morgen tussen kan???
heeft iemand van jullie ook dit ooit meegemaakt!!!
ik weet wel dat ik knettergek word zo!!!
hopelijk kan iemand mij helpen!!!

tot snel,
gr wendy

Hoi Wendy, het enige wat ik weet is dat als een groot eitje springt, je daar wel eens wat bloed bij kan verliezen. Misschien heb je een vroege eisprong gehad?

Succes, groetjes Lot

Hoi,

Ik heb echt geen idee hoe het zit maar zou idd eerst de gyn bellen. Hoop dat je toch je spijt mag halen want elke poging is er weer eentje toch.

groetjes peet

Hé Wendy,

Tja, wat was dat nou ?
Ben je vandaag bij de gyn geweest ?
Zat er een eitje en heb je pregnyl gespoten ?
Ik hoop voor je dat het 'loos alarm' was en dat je pregnyl gezet is....
Laat je ff wat horen ?

Groetjes,
SunshineJo

hey sunchine jo,

het was loos alarm hij zat er nog!!
alleen wel super groot!!
dus pregnyl erin!!!

maar lees mijn topic maar eens als je wil, IUI of IVF???

misschien kan jij mij helpen?? jij hebt al zoveel mee gemaakt erg genoeg!!

ik hoop je snel weer te horen,

dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan