huh wat moet dat dan betekenen

A

Anoniem

Guest
hoi
heb even hulp nodig

gisteren gestest met clearblue dig test en daat stanog niet zwanger .. het staafje vertoonde een streep...nu bekijk ik de staafje weer en zie een heel lict streepje en die van de vorige keer , toen ik dus wel zwanger was , verttont ok twee strepen en ook nog een derde vertoond twee strepen 9 heb ik gedaan vlak voor de echo.. voor de lol , zeg maar

wat houd dat nu weer in....

wat kan ik hiermee

tobi

hoi Tobi,
Het heeft na 10 minuten geen zin meer om een oude test te bekijken want dan is 'ie niet betrouwbaar meer.
Ik begrijp dat je alsnog hoopt dat je zwanger bent. Misschien over een paar dagen nog een nieuwe test doen. Suc6, groetjes mirjam

hoi hoi

jeetje wat een fouten heb ik gemaakt...

even voor de duidelijkheid....

gisteren gestest... staafje vertoonde geen streepje... maar nu wel....

toen ik in mei zwanger was vertoonde het staafje ook twee strepen en een ander staafje van de  test die ik deed toen ik zwanger was, vertoonde ook twee streepjes..

raar he

p.s dig test en staafje moet je in een houder stoppen

..ik denk ook dat het niet betrouwbaar is.. maar ja wilde het even weten........

ga nu maar wachten totdat ik ongi wordt...

tobi

hoi tobi

Balen joh ik heb no zo hard geduimt voor je.
Nou hopen dat het allemaal mee valt en je bv te
vroeg heb getest. En anders volgende ronde beter.

Veel liefs Ronda

hoi tobi,

van wat ik begrijp is bij jou je nod ook nog steeds niet gekomen.
als je je goed begrijp heb je getest en test gaf later 2 streepjes aan.
ik heb vanmorgen weer een test gedaan. in het begin was er alleen de contolestreep te zien.
kom ik net thuis ( ik had vanmorgen namelijk geen tijd om te wachten tot de test klaar was) zie ik nu ook een 2e streepje staan.
echt raar!!!
ik denk dat ik maandag of dinsdag maar weer ga testen.
ik blijf hopen dat er voor ons allebei een positieve test uit gaat komen.

groetjes mirthe

Hè Mirthe.... je doet een zwangerschapstest maar hebt geen tijd voor de uitkomst???  Hoezo koelbloedig!

Balen Tobi.... hoeveel testen heb je nou gedaan ondertussen?
Kan me voorstellen dat je helemaal confuus bent van al die onduidelijke streepjes en geen streepjes.
Misschien blijft je ongesteldheid wel gewoon uit door al die spanningen.

Sterkte ermee!

TeHa

hoi TeHa,

misschien dat ik het een beetje verkeerd omschreven heb maar de test kan uitslag geven binnen 30 minuten.
aangezien ik vandaag gewoon moest werken en de test het beste werkt met ochtend urine kon ik niet de volle 30 minuten de test volgen.
na 20 minuten moest ik weg.
ik kom dus thuis en er staat wel een 2e streepje bij. weliswaar een licht streepje maar toch echt een streepje. ben reuze benieuwd of het nu echt raak is of dat toch mijn nod eraan komt.

koelbloedig ben ik dus absoluut niet. zou graag willen dat het zover is en anders hoop ik dat mijn nod snel komt. zit nu namelijk al op de 43e dag

groeten mirthe

Goh Mirthe, wat is dat voor ouderwetse test?
Normaal verschijnt er toch binnen no-time een tweede streepje? (Of niet natuurlijk). Toen ik zwanger was en een test deed kwam er gelijk een tweede streepje bij.
Is zo'n test als de jouwe na al die uren nog betrouwbaar?

Nouja, sterkte ermee. Hoop natuurlijk dat het raak is!!

TeHa

Terug
Bovenaan