Huh? Zwaar misselijk en toch ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

16 november was ik voor het laatst ongesteld. Nu ben ik heel onverwacht 3 dagen geleden ineens ongesteld geworden (dus na 2 weken alweer) Heel raar, maar ik heb er verder niet verder bij stilgestaan. Had meer zoiets van: nah ja, wel vreemd maar het is niet anders.

Maar nu had ik gisteravond dat ik misselijk werd tijdens de koffie, vanmorgen in bed een misselijk gevoel had en vanavond wéér.
Ik ben eerder zwanger geweest, zelfde soort misselijkheid. Alleen ben ik ook ongesteld! Iemand een idee?

Grtz!

hallo , het kan ook een innesteling zijn hoor!!! ik zou als je het kan even wachten tot dat je eigenlijk ong had moeten worden en   dan een test doen want waarschijnlijk zal hij nu nog neg aangeven omdat het nog zo vroeg is maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat je zwanger bent waaromniet???
veel succes laat je nog iets weten?
ik moet eigenlijk ook rond 14 dec ong worden ben benieuwd ik hoop het natuurlijk niet maar het zal wel weer komen zoals alle vorige 22 maanden!!!groetjes

quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2006 20:53:08'));

hallo , het kan ook een innesteling zijn hoor!!! ik zou als je het kan even wachten tot dat je eigenlijk ong had moeten worden en   dan een test doen want waarschijnlijk zal hij nu nog neg aangeven omdat het nog zo vroeg is maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat je zwanger bent waaromniet???
veel succes laat je nog iets weten?
ik moet eigenlijk ook rond 14 dec ong worden ben benieuwd ik hoop het natuurlijk niet maar het zal wel weer komen zoals alle vorige 22 maanden!!!groetjes

Een innesteling met zoveel bloed? :-s Nah ja, het zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk, maar heb zo mijn twijfels.
Maar goed, we wachten het nog even af en uiteraard zal ik laten weten hoe of wat! :-D
Grtz !

Terug
Bovenaan