Huh?

<p>ik snap er niks meer van.. iemand die mij misschien kan helpen? </p><p>Laatste menstruatie was 19november. 1&2 december zou mijn ovulatie zijn & 10/11december lichte bloed verlies ( rood en toen bruin) en was alleen met afvegen.. nu is dat niet meer. Een vriendin van mij vertelde dat als je ovulatietest doet en die is positief dat je dan zeker weten zwanger bent. Zoniet dan was het gewoon mn menstruatie. Ik heb dus de test gedaan en je ziet een streepje. Maar nog net niet zo donker al de andere streepje. Echt 1 klein tintje lichter.  Misschien domme vraag, maar Ik geloof er niet zo in but, hoe kan het dan zo zijn dat er een streepje komt als je al voorbij de vruchtbare dagen bent? Mijn NOD is 17 december. & ik denk echt dat het niet mijn menstruatie was, wat ik 10/11dec had. </p><p> </p>
 
Hallo MommyAnnaa
Ik zou als ik jou was een gewone zwangerschapstest doen! Deze kun je goedkoop bij de kruidvat krijgen per 2. Via bol.com kun je ook sensitest kopen, die heb ik ook gebruikt en die zijn ook relatief goedkoop.
Zelf was ik ook erg vroeg met testen (ongeveer een week voor mijn NOD met een zwangerschapstest) en ik kreeg een heeeel licht streepje te zien. Een week later kon ik er echter niet meer omheen en werd de streep harstikke duidelijk. Ik heb zelf ook een lichte bloeding gehad (bruin en lichtroze) achteraf bleek dit de innestelingsbloeding te zijn geweest. Wellicht dat dit bij jou ook het geval is.
Gewoon testen met een zwangerschapstest :) Succes!
 
 
Dankjewel hoebie!
heb net besteld via bol en krijg ze morgen binnen. Vrijdag ochtend zal ik gaan testen. Dan is het 3 dagen voor mijn NOD
 
Inderdaad even een zwangerschapstestje doen! Zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn waar je last van had.
De reden dat een ovulatietest positief is als je zwanger bent, is omdat de hormonen van je ovulatie extreem veel lijken op die van een zwangerschap. Ik had ook nog wat ovulatietestjes liggen, dus toen ik twijfelde of ik misschien zwanger zou zijn, heb ik ook eerst een ovulatietestje gedaan. Duidelijk positief, en 2 dagen later ook een duidelijke zwangerschapstest!

Succes!
 
Hey!ik heb vandaag een test gedaan (Kruidvat 2v5) en hij geeft een licht paars streepje aan. Je ziet m wel maar is wel echt licht. Hij kwam binnen 3min. Moet ik het zien als positief of..? 
 
Zwangerachapstesten is strewp is eennstreep. Dus zie je hem binnen 5 min afleestijd van de kv dan ja positief.Overigena antwoord op je vraag de ovu testen reageren ook op HCG dus als je zwanger bent KUNNEN ze positief zijn en weet je voldoende. Moeten ze wel haast even donker zijn als controle streep.Heb je evt een foto?
 
Terug
Bovenaan