huh???

A

Anoniem

Guest
ik snap iets niet helemaal.. ik ben deze maand steeds bezig geweest met dat temp. gedoe.. met je eisprong zou deze 0,4 graden moeten stijgen. bij mij is dat al veel meer,nl 37,0 of zelf hoger ipv 36,04. nou las ik net op predictor dat je temp. daalt net vóór je menstruatie. volg je het nog? nu komt het... ben net ongi geworden,  en mijn temp. is helemaal niet gedaald, nee mij temp. staat nu op 37.05!!!     maar hij moet dan toch dalen?? ik snap er niks van.

xx bren

Hoi Bren,

Ik kan me voorstellen dat je hier een beetje onzeker van wordt...
Ik ben zelf ook aan het temperaturen, maar dit heb ik nog niet gehad.

Ben je niet verkouden ofzoiets?? Zoiets kan je temp namelijk ook heel erg beinvloeden...
En anders zou ik het nog even aankijken wat je temp doet, en dan misschien toch een testje doen als je menstruatie over is...?? Je hoort wel eens dat vrouwen ondanks menstruatie toch zwanger blijken te zijn. Ik wil je geen valse hoop geven hoor!! Maar ik zou het in zo'n situatie wel even uit willen sluiten zeg maar, anders heb je er ook geen rust van..

Succes!!!

hoi
ik heb vorige cyclus ook al getempt,dus ik kan je wel mijn ervaring vertellen.
Mijn temp bleef hoog tot mijn laatste dag van mijn ongi.En toen zakte hij enorm en bleef zo laag tot na mijn nieuwe eisprong(nu dus).
Ik was er ook altijd van overtuigd dat als je temp hoog bleef je dan zwanger was maar dat zegt dus helaas niks.Kijk als je dan nog niet menstrueert en je temp blijft hoog dan ben je zwanger.Maar ja dan ben je dus eigenlijk al een week over tijd ofzo.
Ik ben nog steeds aan het tempen ,maar meer om inzicht te krijgen in mijn ovulatie dan dat ik nog ergens op hoop rond die ongi.
Ik heb zelfs wel eens gehoord dat hij omhoog schiet op de dag van de innesteling ,dus ik weer blij ,maar werd gewoon ongi.
Maar dat je temp heel hoog is bij jou na je ovulatie is ook normaal,mijn stijt ook zo,n 0.8 graden ipv de 0,4 die gemiddeld is.
Ik hoop dat je wat aan mijn berichtje hebt .
groetejs cindy

dank jullie wel.
ik ga het even aankijken. en als me temp nou wel hoog blijft tot na de menstruatie dan ga ik wel een testje doen. in ieder geval bedankt.

xx bren

Terug
Bovenaan