A
Anoniem
Guest
N paar berichtjes gelezen stond er n verwijzing naar wat iemand had gezegd over verkeerd vrijen. Nu heb ik dat stukje net gelezen op de site die Deez aangaf..en daar stond idd n heel stuk duidelijk beschreven. Eigenlijk wist ik dat idd al dat je langer vruchtbaar was, maar wat me wel verbaasde was, dat deze deskundige zei dat t t best is om in de vruchtbare week elke dag te klussen...(hierin werd helaas niks over kwaliteit vh zaad beschreven)...
Maar dit gegeven brengt me wel in de war, want de ene keer lees ik dat je beter om de 2 dg, maar waarom zegt n deskundige (!!) zelf dat t t best is elke dag..??
Ik weet dat dit punt al vaker aan bod s gekomen, maar vond t toch beetje opmerkelijk en weet ff niet zo goed wat ik er nu mee aanmoet...haha
(wel is t n goed stuk om te lezen! wel verhelderend)
Maar dit gegeven brengt me wel in de war, want de ene keer lees ik dat je beter om de 2 dg, maar waarom zegt n deskundige (!!) zelf dat t t best is elke dag..??
Ik weet dat dit punt al vaker aan bod s gekomen, maar vond t toch beetje opmerkelijk en weet ff niet zo goed wat ik er nu mee aanmoet...haha
(wel is t n goed stuk om te lezen! wel verhelderend)