huh???,,,,

A

Anoniem

Guest
 heey luitjes

ik heb me nu toch wat!!
ik ben 3 novmber ongesteld geworden voor het laatst,
cyclus= 98- 47- 36- 29.
nu zit ik op dag 16 en heb bruine afscheiding, vannaf gisteren, wie heeft dit ook welleens gehad? ik heb ook een raar gevoel onder in mijn buik en steekjes, wat kan dit nu zijn.
word ik weer ongie of zal het wat anders zijn? wie heeft hier ervaring mee!

liefs kim

je zit dus op dag 16 van je cylus (rond deze tijd dus een eisprong) het kan een innestelingsbloeding zijn.

Snap alleen die telling niet van je 98-......

Ik kan er uit op maken dat je cyclus 29 dagen is? Langer als gemiddeld, dus als je vandaag dag 16 hebt, denk ik dat je een grote kans hebt dat het een innestelingsbloeding is. Maar nu moet je nog 13 dagen wachten voordat je het kunt testen....en dat is kl*te....

succes en laat het over 2 weken even weten!

xxx

hoi WY2006

nou ik ben in maart gestopt en de eerste keer duurde het 98   dagen voor ik ongie werd, en ga zo maar door dan.. nu is dit dus de 5de ronde, mijn kortste cyclus was dus 29
hoe lang kan en innestelling bloeding duren?

ik hoop dat het zo is maar ben zo bang dat het gewoon weer ongie word, maar dat kan toch niet nu al weer!!!!

xx

hoi,

Ik heb ook zo'n lange cyclus. Ik heb ook al 2 keer tussendoor een bruine afscheiding gehad en later kwam de menstruatie ook gewoon.
Weet niet wat het is, sorry.

Maar als je dat op dag 16 had zal het waarschijnlijk geen innestelingsbloeding zijn, die komt pas ca. 6 dagen na de bevruchting, nou daar is 16 dgn te kort voor. Wil je niet teleurstellen, maar blij maken met een dooie mus is ook niet leuk!

Ik zit inmidesl op 60 dgn, wordt er helemaal niet goed van. Ben jij naar de dokter gegaan met die lange cyclussen?

Groetjes Sophia

Hey.

Het kan misschien ook wel zijn dat het je eisprong is, heb gehoord dat je hier ook wel eens een beetje bruine afscheiding van kan krijgen.
Hihihi.....klussen dus!

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan