Huh??

Vorige maand was mijn cyclus opeens 30 dagen ipv 28, en was ik op een zondag ongesteld. Afgelopen zondag (28 dagen later) deed ik een test, er was een 1mm dun paarsrose achtig streepje en de 'gewone' streep zeg maar.
Gisteren moest ik dus eigenlijk ongesteld worden, heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, pijnlijke borsten, moe en duizelig (zwangerschapssympthomen, toch?).
Vandaag bij de huisarts een test laten doen met ochtendurine.. deze was negatief.

Kan het zo zijn dat een test bij één dag overtijd negatief uitvalt terwijl je wel zwanger bent of kunt zijn? Wie heeft dit ook gehad en is er hoop voor mij...
 
Bij mij was de test op een dinsdag negatief en een dag later was hij positief.
Ik heb toen getest met Clear Blue, voor mijn gevoel was dat de gevoeligste test en ik heb er een aantal geprobeerd.
Misschien moet je ff een paar dgn wachte...erg moeilijk...en dan is het HCG hormoon waarschijnlijk gestegen.
Maar staar je niet blind op een zwangerschap, de verschijnselen kunnen ook je menstruatie voorspallen!
Ik hoop dat je over een paar dgn positief test, ik zal aan je denken!

An (38 weken)
 
Toevallig, ik had ook hetzelfde! Vorige weeg was ik een paar dagen overtijd, en ik voelde me een beetje vreemd, soms misselijk en erg moe. Dus een test gedaan (predictor), en die was negatief. Dus ik dacht ook dat ik het me verbeelde. Na een week was ik nogniet ongesteld, dus weer een test gedaan...en jahoor: zwanger! Dus het kan wel dat je nog niet zoveel hcg in je urine heb terwijl je wel zwanger bent. Maar inderdaad, zoals An zegt, het kan ook net zo goed niet zo zijn...
Door spanningen e.d. kun je ook later ongesteld worden.
Hopelijk is de test positief, en anders: volgende maand weer nieuwe kansen!

Ans
 
hallo,

ik deed ook een test op het moment dat ik eigenlijk weer ongestelt moest worden maar die was ook negatief, een heel dun streepje of dik streepje moet geen verschil maken, ook kwam het bij mij voor dat ik al zwanger was terwijl de test negatief was, ik zou nog een test doen. gr uit h'wijk
 
Terug
Bovenaan