huh?

Eerder he ik hier een berichtje gehad dat ik de pil slik en toch zwanger dacht te zijn, na een test die negatief was heb ik gewacht op de menstruatie, deze was echter anders dan anders, 3 dagen i.pv 5 en 's ochtends was er niets aan de hand en alleen 's middags verloor ik bloed. Nu 2 dagen na mijn menstruatie zijn alle kwaaltjes weer helemaal terug, mijn borsten doen pijn als ik me bijvoorbeeld buk, en ik heb krampen alsof ik alweer ongesteld moet worden. Kan het trouwens zo zijn dat door een zwangerschap allergieen erger worden, ik ben vroeger allergies geweest voor de zon, kreeg last van bultjes en jeuk, dit heb ik jaren niet gehad tot de afgelopen week en ja het is weer terug. Ik twijfel nu of ik wel of niet ga testen, misschien haal ik het me allemaal wel in mijn hoofd.
 
Het kan allemaal natuurlijk 100-den oorzaken hebben, maar zolang je geen test doet blijft de zwangerschap door je hoofd spoken. Ik wil je de digitale test van Clear Blue aanraden. Een "gewone" was bij mij bijna niks te zien, tenzij je veel fantasie had, maar de digitale geeft gewoon een + of - aan, niks met dunne vage streepjes of stipjes. Dan heb je gelijk 100% zekerheid. Is het niet zo, ga dan toch maar even naar je huisarts. Succes
 
Wat kost die test als ik mag vragen, geeft die test altijd een duidelijke min of plus of kan het ook zijn dat deze test ook onduidelijk is. Waarom heeft een vrouw niet gewoon een lampje dat gaat branden zodra ze zwanger is, was een stuk makkelijker geweest haha.
 
Test kost per 3 iets van E 17,- ofzo dacht ik. Per stuk misschien zo'n 9 a 10 Euro? Kruidvat eigen merk kost rond de 7 euro. Ook een vaag (tweede) streepje telt: staat allemaal heel duidelijk op de bijsluiter! Succes!
 
Ik ga morgen denk ik een test halen, dan maar zo een digitale van clear blue, is hopelijk duidelijk. Ik heb begrepen dat je vaker naar het toilet moet als je zwanger bent, maar ik moet vaak lopen maar dan is het vals alarm, kent iemand dit?
 
Terug
Bovenaan