Huh...??

Hallo

ik zit nu 6 dagen voor mijn NOD en zag een uurtje gelee dat ik een behoorlijk klodder witte afscheiding was verloren. Merkte er niks van dus keek ff raar op. Heb maar even een inlegkruisje ingedaan voor de zekerheid na een schone slip te hebben aangetrokken.
Nu heb ik wel eens gelezen dat je (ik wil nu eens écht hopen....) dat ook hebt als je zwanger bent. Dus ik ben bang dat ik me er nu weer te veel aan vastpin omdat ik er juist alweer een stuk nuchterder tegenaan keek. Het was ietsje kleverig . Slik, ik hoop dat ik jullie avondeten nu niet verpest.....

Nou ik hoor het wel. het is nu weer opgehouden eigenlijk.  

groetjes Costa  

hi Costa!

schrikken dus!
Ik herken je verhaal een beetje.Ik heb dit 2 keer meegemaakt rond mijn eisprong en toen bleek het dat cervixslijm te zijn.Maar ......ik heb het ook meegemaakt een week voor mijn posi test!Dus omdat jij zo'n 6 dagen voor je NOD zit is het niet zo gek hoor dat je een beetje blij bent.
En het werd ook ineens weer minder zoals bij jou nu.En om je eerlijk te zeggen heb ik het nog weleens en ik ben nu al een dikke elf weken zwanger.Dan plopt het zeg maar hahah klinkt verschrikkelijk sorry hoor.

O meid ik hoop het zo voor je!ik ga alvast duimen voor je en houd dit forum scherp in de    gaten haha.Suc6 he!
liefs Cindy

Hi cindy!

Hè wat lekker zo'n snel antwoordt, dat wil iedereen wel!! En beter; zo heeerlijk positief!!! YES, dat had ik nou nét ff nodig......
Nou maar hopen dat die klodder daar niks voor niks te pletter is gevallen!! 11 weken al....wow dat moet heerlijk voor je zijn joh!
Bijna de kritieke fase door....
Nou, het is nog 6 dagen wachten en smachten naar dé dag maar ik zal vreemde zaken als klodders e.d. zeker vermelden  haha.

liefs Costa

Costa,

ook hier klodders hoor. Net als in mijn vorige zwangerschap. Schijnt normala te zijn extra afscheiding als je zwanger bent. Ik had dat ook vanaf een week voor mijn NOD. Zowel nu als in de vroige zwangerschap. Van de ander zwangerschappen wete ik het eigenlijk niet meer.

Ik zal voor je duimen meid.

Miep

heeeeeeeeeeeeey

dat klinkt positief.........ik heb het idee dat je er zelf ook psitief over bent...tenminste zo klink je...

ik duim voor je en laar de klodders maar komen.....

lief tobi

He costa,

Wat zit jij nu weer voor vieze dingen te typen inderdaad, tijdens het eten?? (geintje) Klinkt allemaal goed niet die reacties! Hoop echt voor je dat het zover is! Ik had vandaag last van groene sliertjes... (ook niet al te smakelijk niet) Heb al weer drie keer de tampontest gedaan en maak mezelf dus lekker gek maar ik kan het niet laten. boehoe...  De 1e was dus met groene sliertjes, de 2e meende ik ook iets vaags rood te zien?? en de 3e was weer keurig smetteloos wit. Hoezo duidelijkheid?? Afwachten dus maar weer.(vandaag was dag 25)

Verder vanmiddag op een hele fijne kinderverjaardag geweest (NOT) enorm veel kinderen en de volwassenen die er ook waren konden alleen maar over hun kinderen praten. Het een uurtje volgehouden en daarna weer heerlijk naar mijn eigen huis gegaan, heerlijk rust en vanavond nog even lekker ontspannen in bad etc. etc. Genieten dus met alleen maar tijd voor mijzelf!

Schoot eerlijk gezegd wel even door mijn hoofd hoe het nu echt zal zijn met kinderen, is het allemaal wel zo leuk als ik het me voorstel? Toen ik al die kinderen vanmiddag weer meemaakte.. grote monden, continue bij de hapjes, steeds aandacht willen... Maar waarschijnlijk denk ik zo omdat het dan wat makkelijker is wanneer ik weer ongi wordt dit weekend. zucht... het leven is niet altijd makkelijk. (wat een zelfmedelijden niet, is ook wel es leuk) Maar voor jou hoop ik echt dat het een positief teken is zeg!!

Knuffel
Ineke

hoihoi

Ik ben blij dat ik je een beetje kon geruststellen en opbeuren.En ook dat het voor Miep ook herkenbaar is.Nu heb je nog wat extra peptalk.
Erg he die NODdagen?Ik werd er soms niet goed van.

Ik ben superhard voor je aan het duimen!thumbs up

doeidoei
Cindy

Hoi hoi,
Hahaha, toevallig dat ik me net een kwartier geleden het apenzuur schrok van een klodder!!! Ben 12 weken zwanger en ik ben heel blij met die klodderverhalen, haha. Niets om zorgen te maken dus.
thanx
Shelby

Terug
Bovenaan