huh?

A

Anoniem

Guest
Op dit moment ben ik 6 dagen overtijd. Gister en eergister echt het idee ongesteld te worden. En idd, dacht ik vanmorgen, een beetje donkere prut. Maar nu heb ik de rest van de dag nergens geen last meer van gehad. Ook geen krampen oid of bloedverlies. Ik weet niet wat ik hier nu weer mee aan moet. De test is negatief, maar waarom wordt ik dan niet ongesteld???

Pffff hormonen!!!!! ; )

Ik heb dat ook wel eens gehad, ik sloeg gewoon een menstrustie over.
Een ander keer kwam het idd ruim een week later. Terwijl ik toch altijd een regelmatige cyclus heb...

Het kan ook door spanningen oid komen. Misschien heb je een stressvolle periode ofzo??

Of misschien komt jou hormoon wat later duidelijk in je urine en ben je gewoon zwanger!

Ik heb inderdaad ook eens een maand overgeslagen zonder zwanger te zijn, heel frustrerend is dat! Maar je kan ook gewoon zwanger zijn... Misschien een paar dagen wachten en dan nog eens testen?

Heb op dit moment geen last van stress, zelfs mn huishouding is weken op orde, kan elke avond op tijd naar bed....dus van de stress kan het haast niet komen. Heb me er ook al even bij neergelegd zwanger te zijn, maar dan wil ik wel ongesteld worden en niet dit flauwe gedoe.......
liefs

Vervelend he als het anders gaat als anders..
Succes ermee!
Even nieuwsgierig... Ga je een test voor de zekerheid doen of ga je er vanuit dat de menstruatie uitblijft?

Sterkte! liefs

Ja dames, het lichaam is geen robot. Al is je cyclus dan vaak regelmatig, af en toe kan het gebeuren dat het lichaam even van slag is. Accepteer dat maar gewoon. Ik ken het ook hoor. Rond de NOD superweinig en ineens 2 weken later een hefitge menstruatie... ik was toen niet bezig met zwanger worden dus het maakte me niet zo veel uit. Ik heb het jaren later nog eens gehad toen ik wel bezig was om zwanger te raken.... toen scheelde het me wel... niet ongie en geen positieve test... om kwaad van te worden.
Maar ja.. je doet er niks aan... ga er maar vanuit dat het even een week of 2 /3 duurt... en daarna zal je lichaam het heus weer doen!

Ik weet t niet hoor. Ben bijna 10 jaar lang regelmatig Ongi en ineens als ik 2 a 3 maanden bezig ben dan onregelmatig......
Nee, en vandaag weer enkele drupjes. Af en toe wat rommel in mn buik. Heb het mn man nu ook maar gezegd, want mn humeur wax de laatste week een dieptepunt. En niet omdat het negatief zou zijn hoor....
Ik wacht het nu maar gewoon af, 1 weekje, en dan de huisarts, je lichaam kan je tóch mooi voor gek zetten hè?!

Terug
Bovenaan