huh?

A

Anoniem

Guest
oke, ik heb ff iets raars...
Ik had vorige week ongesteld moeten worden maar mijn gyn zegt dat dat niet gaat gebeuren en ik heb geen eisprong gehad.. dus nu ben ik sinds afgelopen dinsdag begonnen met primolut om mijn menstruatie op te wekken en daarna start ik met clomid..
Ik heb pas ovulatietesten gekocht en die willen we dus aankomende cyclus gaan gebruiken voor het eerst.
Maar ik dacht, ik doe er vandaag ff eentje om te kijken hoe het werkt.
En nu heb ik m net gedaan en wat denk je.. allebei de streepjes zijn even donker!! :s
Normaal zou je dan binnen 24- 36 uur je eisprong krijgen..
Maarja nu snap ik t niet want t kan bij mij nu toch helemaal niet??

HELP!!

Proberen! Je weet maar nooit... Lichaam kan raar in elkaar zitten!

Liefs

Als je lichaam hormonaal in de war is zoals bij jou ws, dan kan de LH-test posi. uitslaan. Ik heb jaren terug door wat overgewicht ook zo'n warrige cyclus met een ei in de 5 maanden. ( heet PCOS) en toen ik dat nog niet wist en ovu-testen deed merkte ik dat deze wel vaak posi. waren . Een hoog LH in je bloed/urine betekent niet altijd een eisprong. Pas toen ik een temp lijst ging bijhouden bleek mijn temp altijd laag te blijven en dus geen ei. Ik denk dat het bij jou ongeveer ook zo gaat. Ik ben toen ook met Clomid begonnen en echoscopisch kunnen ze dan de groei van je eicellen spotten en ook voorspellen wanneer je ws een eisprong gaat hebbe, Ik was toen na de 4e maand Clomid gebruiken zwanger. Succes!!

Oja, toen ik na die bevalling mijn overgewicht kwijtraakte kreeg ik ook weer een normale cyclus terug van 28 dgn.

Wat gaat het toch raar bij jou meis! 2 streepjes betekend toch dat je vruchtbaar bent dus ik zou voor de zekerheid toch gaan klussen. Maar misschien dat het door de primolut komt? Heb het zelf ook 2 maanden gehad en volgens mijn ha word hier je hormoonspiegel hoger van. Misschien dat dat het is? Ik zeg maar wat hoor.

Veel succes meid en hopelijk doen de primolut en de clomid wat want zo schiet het ook niet op!

Liefs ciomama

Primolut zijn wel hormonen he. Dus ik denk dat het een valse uitslag is. Ik had dat namelijk ook.

Terug
Bovenaan