Huhhhh???

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Ik heb afgelopen donderdag geschreven dat bij mij de rode duivels gearriveerd waren! Wat blijkt, dit was het niet, ik had gewoon een druppeltje bloed verloren, maar ik dacht dan zal ik het wel worden. Tot op de dag van vandaag geen ongi te bekennen en het rare is dat ik heel erg wit slijm heb, een hoge temperatuur, s'avonds ben ik misselijk. En ik heb hele gevoelige borsten.

Zou ik dan toch misschien zwanger kunnen zijn?? Ik heb wel de hele tijd een zeurende buik, maar dat heb ik al twee weken (lijkt net of ik ongesteld moet worden, maar het komt dan niet)!

Kan iemand me raad geven??

En hoe is het met de andere meiden die rond hun NOD zitten??

Liefs,
Lelie

Haaai Lelie

Heb je al een zwangerschapstest gedaan??

Een drupje bloed kan wijzen op een innestelingsbloeding. En op een andere site las ik dat sommige vrouwen de 1e 4-5 wken van hun zwangerschap last hebben van ongipijn. Dusss wie weet!!

Bij mij ook nog steeds geen reddevils. Ook alleen witte afscheiding, hoofdpijn en moe. Heb ook al 1,5 week last van buikpijn. Op maandag en vrijdag erg heftig. Mijn NODdag is as maandag. Volgens de babybrabbelcalculator mocht ik vandaag een zwangerschapstest doen. Maar helaas.. Niks natuurlijk. Dus wil nu in ieder geval wachten tot dinsdag en dan probeer ik het weer..

Lelie, waarom doe je niet mee met ons msnclubje? Morgenavond om 19.00 komen we voor het eerst via msn bij elkaar.

Liefs
Tamara

Hoi Lelie,

Ik wil je niet op voorhand al te blij maken maar het klinkt toch echt dat je zwanger bent! Ik ben nu ook zwanger en mijn eerste kwaaltje was dat ik wittige vochtafscheiding had en wat misselijk was. Ik zou echt meteen vandaag nog testen!

Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Want als dat zo ik maak ik ook een kansje. Acht dagen na mijn eisprong verloor ik een bruine afscheiding. Dus ik dacht dat ik ongi werd. Maar tot nu toe nog geen bloed. A.s zondag ik mijn nod. Maar ik voel me niet zwanger ofzo. Maar alle andere keren wel. Dus misschien kan dat ook, laten we het hopen. Laat je wat van je horen als je wat weet?
Liefs Nance

Hoi,

Mijn NOD is ongeveer woensdag en ik heb ook erg veel slijmverlies en heb ook al meer dan een week krampen in mijn onderbuik. Fijn te weten dat ik niet de enige ben!
Ik zou zeker binnenkort een test gaan doen!
Succes,
Cor

Hihi wat grappig. We hebben allemaal dezelfde symptomen! ;) Mijn nod was (als ik een cyclus van 4 weken heb) afgelopen vrijdag. Maar, sinds ik gestopt ben met de pil (juli 04) is het ongeveer 5 weken. Dus, voor mij is het ook nog spannend! Ik dacht vrijdag dat ik ongi zou worden, maar nee! Dus, ik heb nog hoop!
Dames allemaal veel sterkte en succes! En laten we hopen dat we de komende dagen goed nieuws hebben en dat de rode duivels wegblijven!! Haha! :)

groetjes,
Nicky :)

Terug
Bovenaan