Huid doet pijn vd schopjes!

Hallo allemaal,

De schopjes (schoppen) in mijn buik zijn momenteel zo hard dat mijn huid aan de buitenkant ,op mijn buik, gewoon helemaal pijn doet. Het voelt aan alsof je een schaafwondje hebt en je gaat er met n schuurpapiertje nog eens overheen. Ik smeer mijn buik om de dag goed in met olie maar dit helpt er niet voor. Kent iemand dit? En zijn er misschien tips??
Alvast bedankt!
Gr. Ing (35 + 4)

Hey,

Ik heb dit ook wel, maar weet niet of dit door de schopjes komt, ik heb het veel boven mn navel (weet niet of mijn piercing daar invloed op heeft).
Ik heb gewoon buikcreme, maar ik vind het wel fijn om dat plekje met olie in de smeren.
Ook neem ik bijna iedere avond een bad met olie van dr, kneipp, dan draai ik me ook ff lekker op om mn buik goed onder water te krijgen. Na het afdrogen voelt het dan wel lekker aan.

Liefs, risje

Risje,dank jewel voor je snelle reactie!
Ja, inderdaad rond m'n navel! Herkenbaar dus. Een bad hebben wij helaas niet maar miss moet ik het gewoon nog vaker met olie insmeren. Ik gebruik ook die van Kneipp, ruikt ook zoooo lekker!
Dank je!!
Liefs, Ing

Ik had dat bij de vorige keren wel, en inderdaad vooral bij de navel. Daar was het helemaal beurs. Ik had destijds ook een navelpiercing, dus wie weet speelt dat inderdaad mee.

Wat typisch dat het rond de navel is. Die gaat nu ook lekker uitpuilen, hihi.
Die van Kneipp is echt heerlijk, ik heb verschillende geurtjes, Soms moet ik echt inni minni mutte doen.........
Ik denk inderdaad het enigste wat je kunt doen is flink met olie smeren, vet houden.
Ik weet van mijn vorige zwangerschap da ik in de laatste weken jeuk kreeg en toen voelde ik mijn huid gewoon open scheuren, met het gevolg, striae.......
Ik hoop dat me die pijn nu bespaard blijft!

Liefs, ris

Om de dag smeren is echt niet genoeg. Ik heb tijdens mijn gehele zwangerschap s'ochtends en s'avonds met olie en of creme goed alles ingesmeerd en had nergens last van. Geen droge buik en geen striem te bekennen. Het duurt maar even, dus probeer echt even door te bijten en consequent te smeren. Succes!! Groetjes Sanne

Terug
Bovenaan