Huid kapot achter oor

Stijn heeft achter zijn ene oor helemaal kapotte huid. Het is nat, er komen korstjes op. Al enkele dagen bepanthen gesmeerd. Huisarts denkt nu schimmel. Iemand ervaring? Zo zielig, z'n haar zat er helemaal aan vast....,.
 
Hai karlijnk,

Ik heb geen idee maar heeft de huisarts er niets tegen gegeven als hij/zij aan een schimmel denkt? Ook vreemd want dat is besmettelijk en als hij eraan zit, heeft hij het straks ook op andere plekjes.

Ach, echt zielig!! Ik zou toch opnieuw contact leggen met je huisarts. Zeker omdat je nu al enkele dagen verder bent. Heel veel sterkte en beterschap voor Stijn.

Liefs Lynn.
 
hier soms korstje achter oor sinds ik dat gezien heb elke keer schoonmaken ! Weet ook niet hoe dat komt slaap op zijn buik . En niet op zijn zij dus ?
En het ruikt dan ook ?
 
Ik heb al zalf gekregen, maar wordt nog niet minder. Zal ook niet meteen werken misschien..... Hij slaapt op zijn buik, zij en rug. Heeft het aan 1 kant. Dus waardoor het komt???
 
Geen ervaring. Wel heeft Xilyano vaak korstjes in zijn oor...als hij moe is gaat hij aan en in zijn oor zitten en dus ook krabben. Goed afdrogen en die creme blijven smeren het zal idd wel even tijd nodig hebben. Misschien talkpoeder om het droog te houden en dat het niet aan zijn haar plakt. Suc6 hopelijk is het snel over.
 
Ik heb zelf wel eens plekken achter mijn oor als ik heb gezweet of niet goed heb afgedroogd. Misschien kan dat het zijn? Zou het in ieder geval goed droog houden misschien dat dat helpt
 
Terug
Bovenaan