huid uitslag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb sinds een paar dagen verschikkelijke huid uitslag (beetje ranzig) die ontzettend jeukt. nu heb ik op het internet gekeken en daar staat dat dat mogelijk te maken heeft met een zwangerschaps kwaal? hebben jullie daar wel eens wat van gehoord? Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die liet het antwoord een beetje in het midden van ja het kan maar meestal is het niet zo, PFFFFF heb ik weer lekker veel aan hoor. Dus werd ik met een zalfje de deur uit gestuurd en heerlijke douche gel die ontzettend meurt.

Maar misschien weet iemand hier meer van?

Ik heb morgen mijn nod maar voel wel al een beetje ongi gevoel dus ben ik bang dat het niet gelukt is maar goed ik zie het wel.

In ieder geval voor de ander meiden die zitten te wachten op hun nod succes en veel sterkte bij het wachten. Ik word knetter van dat wachten

En succes met het klussen.

Groetjes Saskia 30  

Hoi anoniempie,

Heb je die uitslag overal? Ik had namelijk ook ineens uitslag maar dan in mijn hals echt een beetje exzeem achtig rode pijnlijke pukkeltjes wat steeds erger werd. Uiteidelijk had ik een vuurrode hals, het leek wel alsof iemand me bij me nek gegrepen had. Toen heb ik dus mijn maansteen afgedaan en na een weekje ging het  weer weg.
En hier dan ook antwoord op je volgende vraag. Nee ik draag die maansteen ook niet meer.  Nou ben ik al snel voor van alles overgevoelig en vaak steeds weer voor iets anders dus het blijft uitproberen. Maar ik geloof ook niet meer zo in die maansteen. Misschien omdat die bij de tuinen vandaan komt????   Ik weet het niet.
Ik wacht maar op de berichten van de gynaecoloog voldende week wat zij denkt wat er aan de hand is. Alsof ik dat volgende week al weet  Dat zal wel wat langer gaan duren ben ik bang.

nou ik ga heel hard voor jou duimen hoor. En of jou uitslag een zwangerschaps kwaaltje is ??????   Tuurlijk!!!!!!!!!!    

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Wie weet komt het dan toch van die stomme maansteen? wel erg toevallig dat jij het ook hebt gehad  Maar bij mij begon het ook in mijn hals en is nu aan het verspreiden over heel mijn lichaam. Ik vermenig vuldig me liever op een ander manier! Maar goed een dagje relaxt thuis doet me ook wel even goed.

Zwanger worden vond ik erg leuk en spannend maar begin het nu een beetje irritant te vinden en vooral dat wachten dan. Ik   merk zelf dat ik afstand begin te nemen, en al een klein beetje begin voor te houden dat het er niet in zit voor mij.
Gatver wat klinkt dat weer triest, maar eigenlijk ben ik daar door juist rustiger aan het worden. Wie weet werkt het.

Ik heb deze maand ook weer lekker dingen gedaan die eigenlijk niet zouden mogen, zoals af en toe weer eens een glaasje wijn en een peukie, was er mee gestopt maar toen ik merkte dat dat ook niet werkte ben ik maar weer begonnen, maar houd het wel erg beperkt. Ik probeer te denken dat er meer is dan dat toch?

Maar ik ga ff verder lezen of je hebt gereageerd op dat andere berichtje.

groetjes Sas

Terug
Bovenaan