huidaandoening

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb vanmiddag een verwijsbrief van de huisarts gehad voor een dermatoloog waar ik donderdag naar toe moet, in de verwijs brief staat de (vermoedelijke )naam van de aandoening van roan`s blaren op zijn handjes en voetjes. ik ben toen op internet gaan kijken en kwam op www.debra.nl terecht en wat ik daar las is precies wat roan heeft en ik ben me kapot geschrokken en heb een aardig traantje gelaten...het is een vrij zeldzame huidaandoening en als ik het een beetje begrijp heeft roan dan de milde variant(dat hoop ik dan in ieder geval maar)
ik kan nu niet wachten tot donderdag om er naar toe te gaan en te horen of het zo is maar dat denk ik eigenlijk wel...

ik wou hier even mijn hart luchten want mijn vriend moet nog thuiskomen,

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Ik heb een stukje gelezen maar je wordt er inderdaad niet vrolijk van. Heeft de dokter echt deze naam genoemd? Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis goed kunnen helpen en dat het inderdaad mee lijkt te vallen. Probeer je nog niet te druk te maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel sterkte en laat je nog even hoen wat het was?

groetjes Linda

Hoi Mascha,

ik heb net ook even gelezen op die site en kan me voorstellen dat je ervan schrok. Ik hoop voor je dat de dermatoloog je een beetje gerust kan stellen en at het mee zal vallen.
Ik duim voor je .

liefs,
Tamar

Hoi Mascha,

Ik heb ook even gekeken en het klinkt niet leuk. Eigenlijk gewoon heel klote.
Pff kan me voorstellen dat je nu erg verdrietig bent.

dikke knuffel voor jullie!

Maris

Tjemig Mascha,

Wat naar allemaal. Heb het gelezen. Hopenlijk valt het mee en kunnen ze jullie helpen. Zal donderdag aan jullie denken. Laat je het even weten?

Groetjes en heel veel sterkte
Inge

En voor Roan een knuffel van Maaike

hey meid,

wat erg om te horen zeg brr
ik hoop dat het allemaal erg meevalt en het goed te behandelen is

mijn man heeft een paar jaar geleden ook blaren op zijn voetzolene n handen gehad , zo groot als knikkers waren ze,
hij was er heel erg ziek van
heeft verschillende medicijnen , zalven en teerzalven voor gehad.
2 ziekenhuizen onder behandeling geweest met uiteindelijk het resultaat dat eht een allergie was.
hij is allergie's voor bepaalde dingen en als je een wat slechtere weerstand hebt uit het zich
dat kan idd jong maar ook zoals bij mijn man na 30 jaar.
ook kan hij het terug krijgen maar geen idee wanneer , binne een jaar of over 10 jaar.
nu is hij er al een paar jaar vanaf gelukkig maar als het warm weer wordt
vormen er zich ook al weer keline blaasjes onder de voeten.

we zijn er altijd erg allert op en smeren gelijk de boel weer in.
zodat eht niet kapot gaat en 0wondjes wordt.

ik hoop dat het  dan misschien (klinkt raar) zoiets is ipv wat jij heirboven vernoemt
ik wens jullie heel veel succes en sterkte bij de dermatoloog donderdag

veel liefs moekje

Terug
Bovenaan