huiduitslag in het gezicht

ik zit nu al een week onder de rode vlekken en pukkeltjes in mijn gezicht volgens de dokter hoort het er bij
bij mijn 2 anderen zwangerschappen had ik nergens
last van wie heeft dit ook of heeft er een middeltje tegen het ziet er zo vies uit

Erg vervelend indd. Zelf zit ik sinds 4 weken ook onder de pukkeltjes. Vooral op de kaaklijn en kin.
ben al overgestapt op een ander gezichtreiniger...
zelf weet ik ( nog) niet of ik zwnager ben. we zijn namelijk niet bezig om zwanger te worden.Maar het is wel welkom! heb al sinds een wk. last van mijn borsten en moet vaker plassen. maar ook heb ik het ongi gevoel steeds! en durf niet te testen...
en dan ook nog eens die pukkeltjes in mijn gezicht?
als dit ook bij de kwaaltjes hoort, dan kan het toch best wel eens zo zijn dat ik ook ( weer) zwanger ben. heb namelijk een mk. gehad. 2 jr. geleden.En had toen de zelfde kwaaltjes. behalve die pukkeltjes!!!

er zal vast een middeltje voor zijn. maar ik zou alleen niet weten wat. succes! en gefeliciteerd met je zwangerschap

dank je wel dromertje
maar dat gevoel van je ongi had ik ook maar na 6 weken toch maar een zwangerschapstest gedaan was niet duidelijk en een paar dagen later maar naar de dokter gegaan toen hoorde ik dat ik zwanger was dus bij jou kan het ook zo zijn

ik zal voor je duimen dit is mijn derde zwangerschap en het is heel anders dan de andere 2 keren

groetjes rebecca

Ze zeggen "bakerspraatjes" dan je dan vaak een dochter krijgt..

Iig gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik heb zelf veel last van boeren, ook zo'n zwangerschaps kwaaltje dat niet veel bekent is.

Ik zit ook sinds een aantal weken helemaal onder de pukkeltjes en rode vlekken. Met name mijn voorhoofd, neus en een klein stukje van mijn wangen. Ik ben naar de apotheek gegaan voor andere reiniging en dagcreme. Het lijkt iets minder te zijn geworden, maar nog zeker niet weg hoor! Het komt echt door de hormonen en daar moeten we nog even mee rondlopen.

Hallo,

Ik had het ook bij mijn zwangerschap en het komt idd door de hormonen (ik heb er overigens bij ongesteldheid nooit last van gehad).

Een tip: gebruik absoluut geen middeltjes tegen puistjes ofzo maar juist iets wat heel hypoallergeen is en geen vochtinbrengende bestanddelen heeft.

'vochtinbrengend/regulerend' legt een laagje op de huid waardoor het alleen maar erger is en door middelen tegen puistjes word je huid alleen maar overgevoeliger!

dus juist een creme voor de overgevoelige huid. en ook met de reiniging iets heel hypoallergeens.

Overigens ging het bakerpraatje bij mij niet op.... ik heb een zoontje gekregen!

Terug
Bovenaan