huil baby

Ff klagen hoor eva heeft 5 voedingen na elke voeding is ze 1 uur blij dan word ze moe en gaat huilen,3 uur lang en slaapt alleen als ik haar in een draagdoek doe ,mijn rug doet zo een pijn nu ,niks helpt inbakeren ook niet zelfs in de kinderwagen of in de auto is het huilen . Alleen een draagdoek maakt haar in slaap ,om 7 uur hou ik het niet meer en huilt ze tot 10 uur tot de laatste fles dan pas slaapt ze in bed. Ik vind het zo zielig voor haar cb weet het ook niet alles al geprobeerd :-( iemand nog een gouden tip ?!

ik zou willen dat ik de gouden tip voor je had, helaas.Maar wil je wel heel veel sterkte wensen.
Misschien zou je eens met haar naar een osteopaat kunnen gaan. Schijnen huilbabies veel baat bij te hebben. succes Fleur

Kom even inbreken....Och meisje wat erg zeg dit is niet te doen.
Huilt je kleine meisje al vanaf het begin zo?
Mijn jongste heeft ook zo vreselijk gehuild en hij bleek verborgen reflux te hebben.
Maar hij heeft echt 7 weken lang 24 uur per dag gehuild voordat we erachter kwamen en dat alles werkte qua voeding en med.
Heeft je meisje misschien geen koemelkallergie of reflux.....
Weet je als kindjes zoveel huilen en zolang gaat bij mij altijd de gedachten dat er toch echt iets is.
Ik kan je maar 1 "gouden tip " geven ga naar de kinderarts!!! Laat d'r na kijken enz en ostheopaat is idd ook een goede!
Sterkte meid en kop op he

gr louise maart 2011 forum

Joaz huilde ook zo veel en sliep ook bijna alleen maar in de draagdoek. Hij bleek koemelkallergie te hebben. Gisteren op hbet cb geweest en hij groeit supergoed nu. Slapen doet hij ook als een marmotje.

Hij is nu niet meer ingebakerd. Echt een werled van verschil! Ik zou eens naar de ha gaan en vragen of je Pepti mag hgebruiken. (of zelf koemelk uit je dieet halen als je bv geeft)

Succes!

Bedankt ben net uit wanhoop naar de huis artsen post gegaan ze hield niet op en ze heeft Idd reflux ! Ze. Geeft steets montjes trug en is zuur ,ja weet ik veel (schaam ) :-( heb net spul gegeven en je raad het al ze is stil !!!! Ik schaam me dood ze had dus wel pijn ! Heel erg bedankt voor de goude tip :)

Oh Super zeg! En schaam je niet, het is je eerste en dan neem je heel veel voor gewoon aan. (onze oudste had ook kma en daar kwamen we na anderhalf jaar schter)

Wat fijn dat je nu weet wat het was, helemaal fijn!
Ennuh, niet schuldig voelen hoor ...er zat geen gebruiksaanwijzing bij bij de geboorte en praten kunnen ze ook nog niet, geniet er maar van dat je nu weet wat het is!!

Terug
Bovenaan