Huil buien onverklaarbar vanaf 22 weken

Beste allen

Hopelijk herkent iemand dit ik ben op dit moment 23 weken zwanger en ik voel me beroerd ik heb ineens huil buien en word door de kleinste dingen boos en heb nergens zin in is dit herkenbaar ik ken het namelijk niet van de vorige zwangerschappen
Hopelijk hebben jullie tips en adviezen

Zelf ervoer ik net wat anders, tijdens mijn zwangerschap. Ik zat, ondanks dat ik me fysiek echt niet goed voelde, juist veel beter in mijn vel tijdens de zwangerschap. Wat voor mij ook on-karakteristiek is.
Hormonen sturen je emoties aan. En je hormoonhuishouding staat op zijn kop.

Meld dit vooral ook bij je verloskundige.

Dank voor je reactie ik heb dit inderdaad aan de gynaecoloog vermeld in het ziekenhuis want ik ben medisch onder controle bij ze
Ze heeft aangegeven dat het normaal is maar dat ik hulp kan krijgen

Beste F, wat vervelend dat je je zo voelt, en wat goed dat je dit deelt. Zwanger zijn kan emotioneel zwaar zijn, en stemmingswisselingen door hormonen zijn volgens mij, zover ik heb gelezen op Oudersvannu.nl heel normaal. Daarnaast heb ik gelezen, dat kan helpen om jezelf wat meer rust te gunnen en te accepteren dat dit erbij hoort. Ik heb zelf ook veel last gehad van mijn hormonen tijdens een ook echt na de zwangerschappen. Ik probeerde destijds kleine momenten van ontspanning in te plannen, zoals extra slapen, een wandelingetjes en het allemaal even te laten komen alle emotie. Als het te zwaar voelt voor jou, kun je altijd contact opnemen met een verloskundige of huisarts. Je bent niet alleen, veel anderen ervaren dit ook. Mogelijk kun je dit met je verloskundige bespreken, zij zijn er ook voor je betreft dit soort situaties.

Ik heb even voor je gekeken op Ouders van Nu en vond deze artikelen waar je mogelijk iets aan kunt hebben:
Heel veel succes en knap dat je dit hebt durven delen!

Herken jij jezelf in dit verhaal en heb jij mooie ervaringen of tips, deel dan hier je verhaal!
Het is een kleine moeite met een grote (positieve) impact!

-Jetske

Terug
Bovenaan