A
Anoniem
Guest
vandaag bigint het voetbal seizoen weer, ik heb hier al heel lang naar uitgekeken, en wat denk je, sinds maandag heb ik een pees ontsteking, omdat ik fit aan het nieuwe seizoen wou beginnen heb ik de afgelopen 3 weken erg veel gewandeld, gejogt, hardgelopen geskate noem maar op, hierdoor is mijn pees overbelast (in mijn voet) en is die nu ontstoken, ik heb al vanaf woensdag ontstekingsremmers, maar het gaat alleen maar slachter, gister kon ik bijna niet eens meer lopen van de pijn. heb nu alle luiers en aankleedkussen enzo naar beneden gehaald want ik durf niet met die kleine de trap op en af,
balen dus dat ik niet kan voetballen, maar ook dat ik nu veel beperkter met die kleine om moet gaan, bijna niet of alleen met heel erge pijn kunnen lopen is niet fijn!!!!
gelukkig begint ons voetbal seizoen om 12 uur eerst met een lunch dus kan ik toch een beetje mee genieten.
balen dus dat ik niet kan voetballen, maar ook dat ik nu veel beperkter met die kleine om moet gaan, bijna niet of alleen met heel erge pijn kunnen lopen is niet fijn!!!!
gelukkig begint ons voetbal seizoen om 12 uur eerst met een lunch dus kan ik toch een beetje mee genieten.