huil uurtje ?

Maak er maar 3 van ! Hebben meer baby,s dat eva huilt van de eena laatste voeding tot de laatste non stop echt krijzen ,van half 8 tot half 11 ze begint dat al soms onder het geven van de fles ,rondjes lopen door de kamer helpt niet ,ik leg haar maar naast me in bed geef haar af en toe een aai dat ik er ben maar mijn andere kindere hebben dit nooit gehad tips ???

Hey, Ik geef zelf bv maar heb er ook een aantal dagen last van gehad bij onze kleine meid ik ben gaan lezen en bij bv heet het clusteren de kleintjes willen dan wat meer voeding om de nacht door te komen. En worden daar dan heel onrustig van.

Misschien kan je het proberen om haar in die tijd een extra flesje te geven, het heeft bij ons een paar dagen geduurt en toen was het goed.

Succes, ik weet hoe vermoeiend het is!!!
liefs Fiona

Hai,

Ons kindje is nou een maand en zij is vanaf haar geboorte tussen 19 -22 /23 00 uur wakker, zij wil gewoon niet slapen. Maar alleen maar bij ons zijn en kroelen. Geef haar soms meer eten, maar dat maakt ook niet zoveel.

Misschien krijgt jullie kindje te weinig eten?

Nee zeker niet te weinig ze begint namelijk al met huilen als ze op de helft van de fles is en ik geef 135 en ze laat dan 30 cc staan en dan stopt ze niet meer dan geef ik na 3 uur huilen weer eerder wil ze ook echt niet woord boos en verslikt zich dan zelfs ,als ik haar dan in de draagdoek doe is het stil maar dan doet ze het gewoon dan net of ze haar 3 uur moet vol maken haha heel raar

Ik bedoel dan huilt ze gewoon als ze uit de draagdoek komt ,ze gaat zoiezo huilen na 20 minuten wakker zijn ook overdag ,ze kan niet goed tegen prikels ,als iemand anders haar heeft vast gehouden is het helemaal een ramp !

TJa, die prikkels zijn een ramp, Maud kan er ook niet zo goed tegen.

Maud heeft gisterenavond van 19 - 23 uur geslapen, nou dat hadden we dus niet moeten doen (wist het eigenlijk van te voren al dat dit dan zou gebeuren). Na haar flesje om elf uur, heeft zij tot aan haar volgende flesje (die ik probeerde te rekken tot 330 uur) niet geslapen en moest ik haar dus de hele tijd bij me houden, pffff, dus ik zorg dat ze s avonds niet meer slaapt..

Die onrustige momenten hebben ze in de eerste 3 maanden. Onze oudste had het altijd tussen 4 en 7 in namiddag en onze jongste tussen 7 en 11 's avonds. Het gaat vanzelf over.
bij ons hielp het wel eens om ze gewoon in bedje te leggen en dan elke 15 minuten te gaan troosten en speentje te geven, soms gingen ze dan ineens slapen.
Maar als je de energie hebt om het lekker bij te pakken dan is dan ook prima toch?

Terug
Bovenaan