huilbaby? help dames heb jullie raad nodig.

zooo wij zitten een beetje met de handen in het haar...

Ik ben aan het overstappen van borstvoeding na flesvoeding maar dat wil niet helemaal super lukken.
het lijkt wel als hij niet genoeg heeft na de fles...
hij drinkt 100 leeg binnen 10 min slaapt een uurtje en komt dan weer. en is niet stil te krijgen tot zijn volgende fles.
hij huilt (bijna krijsen) schopt en slaat is wild en driftig... hij lijkt gewoon niet tevreden. maar kan hem toch niet elke x gaan toegeven op zijn zuigbehoefte (hij krijgt een speen maar als hij door heeft dat daar niks uit komt spuugt hij die ook uit.)
morgen heb ik een afspraak gemaakt bij de dokter want ben een beetje radeloos
heb wel gelezen over het kiss syndroom en daar neigt hij wel erg na ( kunnen baby's krijgen na een moeilijke trage bevalling met vacuum of keizersnede. )

we worden een beetje moedeloos van al het gehuil en zitten nachten met hem wakker...
we zijn op...
wat denken jullie?

groetjes

Jee meis dat is wel vervelend. Kan je geen voeding geven voor hongerige baby's? Misschien heeft hij gewoon niet genoeg? Of meer geven? Hoe oud is hij? Dan evt een fles van 120 of 150??!! Hopelijk heb je hier wat aan! En sowieso ff de dokter morgen afwachten, wellicht heeft hij gewoon echt ergens last van.

Groetjes tamara

wat vervelend voor jullie!
Ik kan je helaas geen raad geven, ik hoop dat de dokter je wel goede raad voor je heeft.
Hou ons op de hoogte!!

Ik hoop dat het snel beter voor jullie gaat!!

liefs

He meid,
Ben eigenlijk van het september forum.
wat naar dat jullie kindje zoveel huilt,goed dat je naar de dokter gaat,misschien heeft hij wel last van krampjes door andere voeding??waarom stop je eigenlijk met borstvoeding?was hij toen wel tevreden?misschien mist hij het heel erg.em dronk hij aan de borst wel meer.en ja misschien anders wat grotere flesjes geven,sommige kindjes hebben gewoon wat meer nodig.hopen dat de dockter jullie kunnen helpen,
sterkte en succes,er komt een tijd dat beter gaat echt waar
liefs jootje

misschien helpt het om de voeding in te dikken met johannes brood pit meel.
doen wij ook. het kost de kleine meer moeite om de voeding uit de fles te sabbelen. daar worden ze (pascal tenminste) best moe van.
mischien de regeldagen?? vergeet niet dat fles voeding ook minder makkelijk verteerd als borstvoeding. het maag en darmstelsel moet wennen aan de nieuwe soort voeding. de speen en tepel verwarring kan mee spelen.

Ik hoop dat jullie snel weer een rustiger vaarwater treffen.

liefs smooty

Wellicht zijn het krampjes vanwege het wennen aan de flesvoeding? zoals al eerder is geschreven, is dat moeilijker te verteren.

Succes ermee, meid.

Liefs
ingrid

als het echt honger is kan je bijv voor 3 flesjes water nemen en daar voor 2 voedingen poeder doorheen doen en dat dan delen over die 3 fles, zo kan je vaker een fles geven maar krijgt hij niet teveel voeding binnen.

Waarom liep je bv niet lekker?
Hier loopt het namelijk ook niet lekker dus ben beetje nieuwsgierig ;-)

Ben nu aan het proberen om het om en om te doen, bv kv bv etc,

Liefs Marina

hey,
hoelang heeft hij dat nu? misschien is hij aan het regelen.
en idd kv is niet zo lichtverteerbaar als bv dus kan ook zijn dat hij daar moeite mee heeft.
suces liefs MJ

Terug
Bovenaan