Huilbaby na ziekenhuisopname

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Mijn zoontje Milo is met 3 weken opgenomen geweest in het ziekenhuis met het RS virus.</p><p>Uiteindelijk naar de intensive care verplaatst, waar hij een week lang aan de beademing heeft gelegen. (dus slapend werd gehouden)</p><p>Oudjaarsdag dan eindelijk toch naar huis, na een ziekenhuisverblijf van bijna drie weken.. </p><p>Nu Was hij een supermakkelijke baby die zelf in slaap viel en bijna niet huilde. </p><p>Sinds thuiskomst huilt hij alleen maar en slaapt nauwelijks. </p><p>Ik wil dit graag wegzetten onder het kopje afkicken van de morfine, methadon, lorazepam en alle andere troep die hij in het ziekenhuis kreeg..maar ik ben heel bang dat dit zijn nieuwe "normaal" is. Niets schijnt hem te kunnen troosten. </p><p>Heeft iemand een soortgelijke ervaring en kan mij vertellen hoe lang het duurde voordat de baby zich weer als "vanouds" gedroeg? </p><p> </p><p>Alvast bedankt </p><p> </p><p> </p>

Hoi,
Wat vreselijk voor jullie zeg, dat moet 'even bijkomen' zijn voor jullie allemaal.

Geen ervaring mee maar misschien werkt dit wel.

Doe je veel huid op huid contact met hem? Dat heeft hij natuurlijk een hele tijd moeten missen. Ga in bed zitten/liggen met een kussen in je rug, leg hem alleen in een luier boven op je en doe er lekker een dekentje overheen zodat hij warm blijft.
Heel veel succes met jullie kleine man.

Pff wat heftig dit. Helpt tillen bij je zijn ook,niet? Kan mij zomaar voorstellen dat hij daar doordat hij 'alleen' geweest is meer behoefte aan heeft. Afkicken van al,die,medicijnen is ook erg heftig als je zo klein nog bent. Hij zal zich waarschijnlijk dus ook echt rot voelen. Je zou eens kunnen navragen hoe.lang het duurt voordat je gemiddeld genomen weer afgekickt bent. Zeker tot die tijd hem lkkr veel dragen, huid op huid enz. 

Ik denk dat het normaal is, sowieso zal hij nu last van krampjes hebben en daar bovenop de zkh opname.. geef hem warmte liefde en rust en regelmaat. Ik zou zeker nog een keer met z'n arts overleggen en anders het cb. 

Ik kan me voorstellen dat die ziekenhuis opname veel impact op hem heeft gehad.
Daarnaast denk ikdat het ook een normaal verloop kan zijn. Als hij nu 6-8 weken is zit hij precies in de huilpiek. Bij ons werd de eerste 3 weken ook nauwelijks gehuild, makkelijk slapen enzo. Dat werd vanaf een week of 4 moeilijk t/m week 8, daarna ging het weer beter. Dus ik zou dat ook in je achterhoofd houden.
Moet een heftige tijd zijn geweest voor jullie! Sterkte met verwerken en hopelijk is hij snel weer in zijn hum.

Terug
Bovenaan