Huilbui

Goedemorgen dames, goed geslapen naar de overwinning van Nederland of hebben jullie die niet gevierd....!
Ik had vanmorgen even een huilbui gisterenavond hadden we een feestje en daar werd nogal veel gepraat over kindjes/beebies, over oppassen zoeken, kleertjes, hoe druk je het hebt, wie er ook zwanger was....(ikke dus niet) enz enz. Ik neem die meiden niets kwalijk hoor, zou het waarschijnlijk zelf ook doen, maar helaas kan er niet over mee praten en daar sta je dus dan maar een beetje erbij je steeds ongelukkiger te voelen. Dit gebeurd regelmatig de laatste tijd op feestje daar in onze vriendenkring kindjes krijgen op dit moment een hot-item is. We merken ook dat mensen in de vriendenkring iets gaan vermoeden over ons....
Nou ja na een huilbui en twee sterken armen van mijn man gaat het wel weer........ een beetje!

Liefs Molly.

Hoi Molly,
Wij hebben het verteld aan een aantal vrienden en dat scheelt een hoop ellende. Ze leven enorm met ons mee en dat is echt heel fijn. Ik weet niet of jullie het willen vertellen maar het is ons goed bevallen.
Liefs Inge

Hoi Molly,

Bedankt nog voor je antwoord op mijn berichtje!! Ik kan mij voorstellen dat je je nu zo rot voelt,,af en toe lijkt het ook net of iedereen maar over kinderen, zwanger zijn, zwanger worden praat. En ik kan mij voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is om erbij te zitten.. Ik heb dat met mijn fam gehad,,en toen heb ik het tijdens een conflict eruit gegooid,,,dat wij "bezig" zijn voor een kindje,,,en dat luchte enorm op!! Ik kan mij voorstellen dat jullie het niet willen vertellen hoor!! En de éne x kun je het beter hebben dan de andere x!

Sterkte, en lekker laten gaan hoor die tranen!!

Liefs moi xxx

Hoi Molly,
ik weet precies hoe je je voelt. Wij hebben het ook aan bijna niemand verteld...maar ja, dan gebeurd het regelmatig dat je dit soort verhalen aan moet horen tot in den treure. balen!!!
maar ja, ik heb ook geen zin in allerlei mensen die bepaalde onderwerpen gaan vermijden omdat ze weten hoe het bij ons zit. Moeilijk he?!
nou ja, sterkte, en schrijf het van je af!

groet Bo

Erg moeilijke situaties, we willen zoooo graag meepraten maar we hebben niets mee te praten ! En aan wie vertel je jullie dromen allemaal, ook lastig hoor. Bij ons weten wel veel mensen het (en ook collega's) doordat mijn zw. schap mis is gegaan en ik gecuretteerd moest worden. Ik was zo regelmatig afwezig in die periode dat ik open kaart heb gespeeld. Aan de ene kant heel fijn, zogenaamd leuke grapjes van mensen over wanneer wij nu eens een kindje "nemen" zijn sindsdien compleet van de baan !

Sterkte,

Liefs,
Luna

HOi Luna,

tja....dat lijkt mij ook wel prettig...als die leuke grapjes eens ophouden!! we kunnen werkelijk bij niemand over de vloer komen of ze barsten los. Zelfs op werk. Veel mensen denken eigenlijk helemaal niet na.. misschien ik vroeger ook wel niet..
nou ja...lijkt me toch wel fijn als dat minder wordt.

groetjes Bo

Terug
Bovenaan