huilbui

Ik zat laatst een dvdtje te kijken, twas erg triest en normaal komen er een paar tranen, maar dit keer zat ik gewoon te huilen!!
Bij mijn eerste zwangerschap viel het wel mee, maar bij deze echt niet!!
Hebben jullie daar ook last van, of dat jullie zomaar om iets doms boos worden?!
Groetjes Lora

Ja, ik zat net nog te huilen om een disney film, die ik samen met mijn dochter aan het kijken was.Ik had de film al 100 x gezien en dit was de eerste keer dat ik er om moets huilen.
Ook merk ik dat ik sneller pissig wordt op vooral mijn vriend (arme jongen) maar ook op mijn werk bijt ik behoorlijk van mij af.
Toen ik zwanger was van de eerste viel dit allemaal wel mee, maar nu denk ik af en toe bij me zelf "doe eens normaal"

Succes !!!!

Groet silvia

Heel herkenbaar. Voor mijn vorige zwangerschap was ik echt heel nuchter qua dat soort dingen. In die zwangerschap en daarna ben ik al wat emotioneler geworden. Maar nu is het echt "erg". Als er maar iets is wat enigszins ontroerend is, of als er iemand verdriet heeft, dan stromen hier de waterlanders gelijk over m'n wangen. Ik hoop toch wel dat het na de bevalling straks weer wat minder wordt, want nu vind ik het zelf echt niet leuk af en toe. Met emotie is natuurlijk niets mis, maar om nou voor ieder klein dingetje al een traan te moeten laten, pff, soms erg vermoeiend.

Groetjes,
Leeuwtje

Heel erg herkenbaar hoor. De vorige zwangerschap was ik ook wel emotioneler dan normaal maar nu loopt het echt de spuigaten uit. Mijn man moet soms erg om me lachen. En inderdaad ik ben ook wat feller dan normaal. Nou, ja zal wel weer overgaan.

Dacht er geen last van te hebben - tot ik vanmiddag de telefoonnummer moest zoeken voor de echo-kliniek om een afspraak te maken. Kon geen website vinden, niets op google, telefoongids of goudengids, geen link van VKs site, rekening van laatst zoek net als mijn calender met de vorige afspraak en telefoonnummer. Ineens  tranen en niet zo zuinig ook en ik voelden mij een mislukkeling - heel zielig. Gaat weer beter maar nog geen nummer gevonden du ook geen afspraak kunnen maken....Morgen beter hoop ik!

Mor 74

Dag droevige meiden,
Heel herkenbaar allemaal, ik heb ook erg last van huilbuien en wisselende stemmingen, weet dan echt niet meer wat ik met mezelf aanmoet en dan probeer ik m'n vriend uit te leggen dat ik echt wel blij ben met de zwangerschap! haha gelukkig weet hij dat ook wel en vangt het goed op, koopt zelfs chocolade voor me, erg lief dus.

Terug
Bovenaan