huilbui

Gisteren heb ik een enorme huilbui gehad . Nu kan ik erom lachen, maar heftig was het wel. Ik zat helemaal niet lekker in mijn vel. Het erge is dat ik me dan vooral zo  labiel voel door stomme uiterlijkheden. Voel me helemaal niet mooi meer, lomp, zit onder de pukkels, heb cup giga en niets om aan te trekken  (in werkelijkheid valt dit alles best mee). Mijn arme vriend heeft me gelukkig goed getroost. Gelukkig is het nu helemaal over en voel ik me happy  zoals ik ben. Voelt wel een beetje stom zo lopen te huilen terwijl ik zwanger ben van een mooi kindje!!! Ik geef de hormonen de schuld...hihi.
Herkent iemand dit?

Liefs
Astrid

Hoi Astrid,

Nou ik kan je een hand geven! Ik voel me ook echt niet mooi meer en dat terwijl ik nooit meer op een tweede kindje had durven hopen!   Tja die hormonen hè?!
Maar ik ben  dit weekend enorm gaan shoppen, dus  te weinig  kleding die ik nog aan kan is geen excuus meer haha en ik moet zeggen het hielp wel!

Sterkte!

Groetjes van een enorm bolle buik!

Hier nog een hoor, soms dat heb ik gewoon zin om een potje te gaan zitten huilen, en ik knap er altijd van op, dus ik laat het maar komen. Goed excuus toch, hormonen

Groetjes Natalie

Ach gossie meid!

Ik had juist iets anders. Ik sprong gisteren enorm uit mijn vel toen mijn man niet klaarstond om weg te gaan naar een feestje nadat ik in de stad nog van alles aan kadootjes, boodschappen enzo gedaan had. Ik had me enorm gehaast, was laat terug vanwege de drukte en toen moest hij de kleine nog wakker maken en had de kleine  nog niets gegeten of gedronken. Woest was ik.
beetje overdreven misschien.

Ik heb ook wel SORRY gezegd ;-)

Maar zo af en toe een enorme piek of een flink dal is dus denk ik wel normaal ;-)

Liefs

Wel grappig voor mij om te lezen (niet voor jullie trouwens hoor!), want ik heb precies het tegenovergestelde. Ik voel me zo rustig en kalm. Kan veel meer hebben, huil zeker niet vaker dan normaal. Voel me dus gewoon veel stabieler.
Heerlijk om niet meer maandelijks die hormoonpieken te hebben rondom de menstruatie. Nee, wat hormonen betreft heb ik (en zeker ook mijn vriend!!!) niet te klagen...

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!!
Groetjes, Irene

Hoi,

herken het helemaal: kan overal om janken en overal buitennissig boos om worden, ben gewoon veel feller en heftiger in m'n reacties, over de hele linie.
Lekker dat we de hormonen de schuld kunnen geven, wat mij betreft, :) (Daar komt het ook door, heb er anders nooit last van, heb altijd een vrij gelijkmatig en beheersd temperament, :-D is nu wel ff anders, :)

hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. voel me nu weer veel beter. Heb gisteren maar s ongegeneerd geshopt, en wat denk je: DAT HELPT! hihi.. Heb het ook met de VK gehad over deze emotionele buien en zij was super lief! Dus dat is mooi.
Over het algemeen zijn de gevoelens wat heftiger inderdaad. Maar alles komt goed!
succes allemaal!

Terug
Bovenaan