Huilbuien slecht voor baby?

Hey meiden,

Ik zit er echt effe helemaal doorheen. 12 weken zwanger en alleen maar last van huilbuien. Ik kan ze gewoon niet meer stoppen.. Is dit gezond? En kan dit geen kwaad voor de baby?

Gister ook ruzie gehad met mijn vriend. Kreeg daardoor ineens een steek in mijn buik. Ik ben zo bang dat al dat gehuil en geruzie misschien een miskraam kan opwekken.

Ben ik de enige met dit soort buien?

Liefs,

Danielle
 
Hoi danielle,

nou jij hebt net als ik last van de mood-swings. Nou dit hoort ewrbij dus maak je geen zorgen. Heb ik namelijk ook gehad bij mijn beide kinderen en dat zijn gewoon de hormonen. En je kindje die heeft er geen last van hoor, die steek kan gewoon een steek zijn van je banden of van je organen e.d.

Geen zorgen maken en niet teveel ruzie maken, al lucht het af en toe wel op.

groetjes carreen en caithlyn (14/9 geboren)
 
Hallo,

Het is heel normaal hoor, en kwaad voor je baby kan het volgens mij niet. Je kan er niks aan doen, het zijn de hormonen. Ik heb dit gedurende de hele zwangerschap wel een beetje gehouden. Op het eind werd het weer erger en lig ik elke week wel 1 of 2 avonden te huilen in m'n bedje omdat ik het ook allemaal niet meer weet.
Ik ben wel een stuk rustiger dan normaal, kan nog al een driftkop zijn als iets niet gaat zoals het gaan moet. Dat is tijdens de zwangerschap een stukje minder, ik probeer het zelf ook in te perken, omdat ik daarvan ook het idee had dat het misschien niet goed voor de baby zou zijn. Maar tot nog toe gaat alles goed, dus ik denk dat het geen kwaad kan.

groetjes kirsten
39w4d
 
hoi danielle ik hoop dat deze berichtjes je een beetje opvrolijken of
in ieder geval een hart onder de riem steken mannen ze snappen vaak
niet zo goed dat onze hormoontjes een beetje op hol zijn geslagen ha ha
probeer een beetje aan leuke dingen te denken komt goed succes meid
liefs paardje
 


Zo zal ik je dan eens opvrolijken ??

Ik ben joyce en ben 25 jaar, ben voor het eerst zwanger ( nu 11 wk )
Van nature een snel aangebrand type en vrij vaak wisselende buien.

Maar nu.... echt een hel voor mijn mannetje !!!
Ik voel me dik ik voel me lelijk en iedereen is slanker en mooier dan mij.
Zo denk ik al ik me buien heb, ik ga de deur niet uit , schop wel me vriend de deur uit en ik....ik ga me bed in en huilen..de hele dag door.

Ben gister voor het eerst met zo'n bui naar buiten gegaan, wijde sportbroek aan en lange jas..ben naar een parkje gelopen ( in de regen )
Daar knap ik dan wel van op. Dus ik zit dar tezitten en denk bel me moeder even op vragen wat ze gedaan had van het weekend....
Hoi mam,
HUIL HUIL HUIL HUIL HUIL...
vreselijk...ik had echt nog geen woord gesproken of ik begon weer, dat heb ik tot gisteravond vol gehouden, en pas toen ik in slaap viel stopte het.
Vanmorgen wakker met hoofdpijn..( gek he ?!) maar voel me weer stuk beter.
Weer een bui overleeft.....

Hoe moeilijk het ook is, en geloof me zo makkelijk als ik het nu zeg zo moeilijk heb ik het er mee...maar het hoord erbij....GEFELICITEERD JE BENT ZWANGER....
 
Terug
Bovenaan