Huilbuien

A

Anoniem

Guest
Is er iemand die dit herkent?? Ik kan op dit moment nergens meer tegen en begin om de haverklap te huilen. De babykamer moet ook helemaal klaar, ik kan er niet tegen als er iets nog niet gedaan is. Moet nog ongeveer 1 was en dan is alles klaar. Zal blij zijn als die klaar is.
Maar als er ook maar iets tegen zit begin ik dus te huilen. Ik moet nog 3,5 week dus ik hoop niet dat dit nog al die tijd zo blijft.

hoi hoi \
heb het wel gehad maar nu gelukkig niet meer.
stomme hormonen ook.
gewoon lekker aan zo,n huilbui toegeven hoor.
liefs sil

ach ja, ik herken het..ik word er helemaal knetter van want het is ook niet onder controle te houden. Mijn lichaam huilt soms terwijl k t niej wil en daar word je soms wel gek van haha... als mijn vriend maar iets verkeerds zegt moet ik huilen dus dan lijk k meteen zo'n aansteller WHAHA...

Maar nog even volhouden!! gaat vanzelf over..

gr angela

Yup, snik snotter!
Hier zijn we ook nog steeds met het huis bezig (opknappen) en mijn man belast mij met allerlei onzinjnige vragen (vind ik) en ik maar denken; houdt eens op met dat gezeur en doe gewoon 's wat! Skiet op, zo raak ik alleen maar gestressed (doe ik zelf).

Verder ging hij vanaaf na het sporten met vriend mee naar huis en vergat dit te melden. Ik in paniek bellen na 22 uur, niks aan de hand natuurlijk.
Maar voel mij wel Remi, zit ik wéér alleen thuis, net als zaterdag avond.
Bah iedereen is mijn tel. vergeten sinds ik zwanger ben, helemaal op zaterdag avond en nu gaat mijn man ook nog eens telkens weg....
Snap wel dat het hem goed recht is om ook eigen ding te (blijven) doen, maar ik wordt er niet vrolijker van helemaal alleen te zijn.
Overdag ben ik ook al alleen, snik nu zit ik weer alleen snotter (vol van zelf medelijden).

Gr. G

ja ik kan er ook wat van dat huilen jeetje die hormonen hahah

ik merk ook dat ik veel mopper ik kan nergens meer tegen als de meiden iets niet opruimen dan ga ik over de rooie want alles moet perfect zijn kan niet tegen rommel alles moet schoon en aan kant ik blijf ook maar poetsen en boenen nou word er zelf eigenlijk helemaal gek van jeetje,,,

ik ga vandaag de boekhouding doen dat moet ook deze maand klaar zijn voor de zaak dus daar ben ik ook weer even mee bezig bha helemaal geen zin in maar ja moet wel voor de rest sukkel ik maar door en doe eigenlijk alles nog kids naar voetbal brengen boodschappen naar de bieb voor school en ga maar door ik ben eigenlijk heel moe maar ja wie doet het dan he??

liefs cora

Terug
Bovenaan