Huilen als je de fles geeft! Dus niet ervoor maar tijdens.

Beste moeders.

Ik heb een heel lief zoontje van bijna 5 maand.
Hij dronk altijd prima zijn flesje leeg tot een paar dagen geleden.
De problemen zijn toen pas begonnen.
Als ik hem nu de fles geef begint hij te huilen en draait steeds zijn hoofdje weg.
Drinkt hij dan eenmaal dan gaat het een paar tel prima (je kunt zien dat hij echt wel dorst heeft) en dan huilt hij weer. Als ik gewoon doorzet, wat ik er onplezierig vind. Drinkt hij wel gewoon zijn flesje bijna op. Alleen snap ik niet dat het zo moet.
Hij heeft wel wat last gehad van spruw, maar dat is allang helemaal weg.
Daar controleer ik hem nog steeds op. Dus wat kan het zijn??
En hoe kan ik dit patroon veranderen.
Zo de fles geven is echt geen pretje, ookal is hij natijd wel lekker voldaan.
Liefs laura

Hallo Laura,

Hier precies hetzelfde. Ze kan onder de fles zo huilen of er ik weet niet wat aan de hand is. Wij dachten al dat ze ontzettend last had van haar darmpjes maar zodra je de fles eruit haalt heeft ze nergens geen last meer van dus haar darmen zijn het ook niet.

Hoop dat het allemaal weer heel snel over is.

Groetjes, Petra

Hoi Laura,
Mijn zoontje van net 7 maanden heeft het ook twee weken geleden gehad. Ik dacht aan oorpijn, keelpijn maar dat was het niet. Bleek het zijn twee voortandjes te zijn die tegelijkertijd aan het doorkomen zijn. Daarnaast zat hij niet helemaal lekker in zn vel. Wij zijn naar de huisarts gegaan omdat ik zo raar vond want hij deed het ook met zn avondeten en fruit. Hij heeft het ruim een week volgehouden en nu is er niks meer aan de hand.
Misschien zit er ook iets aan te komen qua tandjes?
Succes in ieder geval!
groetjes van Cindy

Hoi,

Ik herken het wel. Bij ons bleek het de speen te zijn. Mevrouw vond het niet snel genoeg gaan. Toen ik een speen met een groter gat gebruikte ging het wel goed. Wij kwamen erachter toen ik bij een vriendin op de koffie was en ik was het flesje vergeten. Zij gebruikte een andere fles en dat gat was net iets groter.

Desiree

Terug
Bovenaan