Sinds een paar weken zit Eline niet meer bij de babygroep, maar bij de peutergroep op de creche. Ze is altijd (nou ja, uitzonderingen daargelaten) met plezier naar de babygroep gegaan. Ze heeft een paar keer geoefend bij de peutergroep, en dat ging ook wel goed. Maar nu moest ze vorige week en vandaag voor het echie. Nou echt waar, een kilometer voordat we er zijn, gaat ze al hardverscheurend huilen en zegt ze: niet kindjes, naar huis. En zodra we er zijn beland ze in een soort gil / drift bui. Ik vind het echt vreselijk om haar daar zo te moeten achterlaten. Volgens de juffies was het vorige week toen ik de hoek om was gelijk over, maar ja, ik vind het toch wel erg zielig.
Ik weet zo gauw ook de oplossing niet hiervoor, en denk ook niet dat die er is, maar zijn er meer kindjes die zo overstuur raken bij het wegbrengen? Helaas, stoppen met de creche is geen optie, ze gaat al maar 1 keer per week, en we hebben geen oppas opa of oma.
Ik weet zo gauw ook de oplossing niet hiervoor, en denk ook niet dat die er is, maar zijn er meer kindjes die zo overstuur raken bij het wegbrengen? Helaas, stoppen met de creche is geen optie, ze gaat al maar 1 keer per week, en we hebben geen oppas opa of oma.