Huilen bij flesgeven

De laatste paar dagen is het echt dikke pret bij de flesvoeding geven, het is echt huilen, huilen en huilen tot hysterisch aan toe, ik leg hem dan maar even weg (15 tot 20 min.) dan is hij rustig en drinkt hij weer. Hij is nu 16 weken. Wat kan dit zijn? Hij krijgt nog 5 x 180cc
 
Mijn zoontje (11 weken) had dit vorige week ook en heeft het nog af en toe bij een fles. Hij had vorige week ook wat dunnnere ontlasting dus ik had de indruk dat het door darmkrampjes kwam. Soms drinkt hij ook zo gulzig dat hij waarschijnlijk ook lucht meehapt wat ook weer resulteert in boertjes en krampjes. Maar het blijft natuurlijk een beetje gissen naar de oorzaak.
 
Mijn dochtertje doet dit af en toe ook. Het zijn geen krampjes volgens mij, want zodra ik stop met de fles in haar mondje drukken is het vrijwel direkt over. Ik heb zelf het idee dat ze dan gewoon geen honger heeft, en geef haar dan een uur later de fles. Ze drinkt dan wel goed! Misschien is dit bij jou zoontje ook wel het geval? Zou je niet over kunnen gaan 4x200?
 
mijn dochtertje deed dat ook blijkt dat ze spruw had dat is schimmel op de tong moet erg branden tijdens het eten moet je maar ff kijken of de tong erg wit is je kunt er wat voor krijgen succes
 
hoi mijn zoontje (7 mnd) doet dit ook de laaste tijd.
hij heeft dan wel honger maar zit eerst een tijd met de speen te klooien krijgt dan een slok binnen en begint dan te huilen ben vanavond een uur bezig geweest, kan geen spruw of iets dergelijks ontdekken.
kan je dus niet helpen maar ik lees even mee naar de reacties.

groetjes jolanda
 
ja het is geen spruw, want de ochtend fles wil hij wel drinken en het is ook niet bij elke fles, misschien is het inderdaad dat hij gewoon teveel te fles krijgt en we maar naar 4 flessen moeten.

bedankt
 
Terug
Bovenaan