huilen bij luier omdoen

A

Anoniem

Guest
hoi,

bij het verschoonen van de luier kan mijn zoontje nogal protest geven,soms twijfel ik dat er iets is [bijv.pas een kleine oorontsteking gehad]maar hij doet het niet altijd bij het neerleggen,alleen als hij weet dat hij op het aankleedkussen wordt neergelegd.
Ook heb ik soms het idee dat op deze leeftijd,[o,ja hij is 10 maanden],het ik wil wel of wil niet spelletje begint,kent iemand meer dit gedrag en wat doen jullie hier mee juist negeren of hebben jullie andere tips.
Hij gaat trouwen ook naar het kdv.en daar heb ik het  ook nagevraagd maar daar hebben ze er geen problemen mee.???????

Groetjes

quote: toermalijntje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 22:32:46'));

hoi,
Mijn zoontje is 10 maanden, bij het verschoonen van de luier kan hij nogal protest geven. Soms twijfel ik dat er iets is [bijv.pas een kleine oorontsteking gehad]maar hij doet het niet altijd bij het neerleggen,alleen als hij weet dat hij op het aankleedkussen wordt neergelegd.
Ook heb ik soms het idee dat op deze leeftijd het ik wil wel of wil niet spelletje begint,kent iemand meer dit gedrag en wat doen jullie hier mee juist negeren of hebben jullie andere tips.
Hij gaat trouwens ook naar het kdv.en daar heb ik het  ook nagevraagd maar daar hebben ze er geen problemen mee.???????

Groetjes

Ik heb hierzelf nog geen last van bij mijn dochtertje maar ik werk wel op een kdv waar heeel vaak word aangegeven dat ze thuis problemen hebben met het verschonen. En bij ons gaat het dan allemaal prima!
Denk dus inderdaad dat het gewoon een "fase" is ofzo...
Als hij ergens pij had zou hij het overal doen, dus ook op het kdv, toch?!
Geef je hem iets te spelen onder het verschonen? Dat wil wel eens helpen. Of samen liedjes zingen...of een spigel ophangen/plakken waarin hij zichzelf kan zien, vinden ze ook super leuk!

Succes ermee!
Liefs 4dec

Terug
Bovenaan