huilen bij ontlasting

Mijn dochter van 5 weken moet elke keer zo ontzettend huilen als ze haar ontlasting kwijt moet. Haar ontlasting is gewoon normaal zacht. Maar het lijkt erop dat ze het er echt uit moet persen, wat zou dit kunnen zijn?
 
HEbben wij ook gehad met onze dochter. We hadden de indruk dat we haar iedere keer moesten helpen, pas dan ging ze poepen. Ook geen harde ontlasting ofzo. Ze wist gewoon niet hoe ze het eruit moest krijgen. Volgens de vk kan het ook zijn dat ze nog niet goed weten hoe ze moeten persen/welke kant op. Bij Minke was het met een week of 7 gelukkig over.
Succes ermee!
 
Poepen is voor een pasgeboren baby heel erg onaangenaam, dat voelt heel naar. Daar moeten ze mee om leren gaan, dus als alles normaal oogt dan gaat het vanzelf over. Succes
 
hoihoi, geef je borstvoeding of flesvoeding? Ik weet dat bij mijn oudste de ontlasting ook niet vanzelf ging. Na een tip ben ik overgestapt naar Omneo 1 flesvoeding. Vanaf die tijd ging eigenlijk alles een stuk beter. Succes!
 
Geef haar eens cinababy druppeltjes. Dit is homeopatisch en kun je dus zonder risico gebruiken. Daardoor kan ze makkelijker haar ontlasting kwijt. Heb het gebruikt toen mijn dochtertje 5 weken was. Het is echt een wondermiddel. Na een kwartier had ze vrijwel geen last meer van haar ontlasting. Ik heb het ongeveer 2 á 3 weken gebruikt. Ze is nu 9,5 en heeft nergens meer last van. rementam@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan