Huilen bij papa

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

De laatste tijd, of eigenlijk sinds Vera in het ziekenhuis heeft gelegen eén nachtje met haar astma begint ze ongelooflijk te huilen als ze alleen achter blijft met haar vader. Als ik thuis ben en ze zit met hem op de bank tv te kijken en ik drentel wat rond in de kamer is er niets aan de hand, maar als ik wegga dan is het krijsen. Na 5 minuten is dit wel weer over, maar toch....
Vanavond pakt mijn man de fiets om samen met Vera even naar opa en oma te fietsen (vera vind fietsen helemaal geweldig) en madam merkt dat ik niet mee ga, en zet het meteen op een krijsen. Ik vind dit hardstikke sneu voor mijn man. (als het andersom zou zijn, zat ik allang in de put). Zijn er mama's die hier ervaring mee hebben?

Groetjes Karin

Feline heeft af en toe zo'n fase. En meestal wil ze bij papa zijn. Papa ging naar boven toe en deed de deur dicht, zit ze zeker 5 minuten bij de deur te huilen.....

Ach hoort er bij.

groetjes Maris

Hoi Karin,

Rik heeft die periode nu ook. Is idd niet leuk voor papa, maar we ebben nu de afspraak de Maik even wat meer met Rik doet dan ik. Bijvoorbeeld elke dag naar bed brengen doet papa. In het begin vond Rik dat niet leuk, maar nu gaat het echt heel goed! Nu is het zelfs zo dat als papa gaat werken hij gaat huilen hahahaha

Ik dnek dat het echt een periode is en dat je misschien kunt kijken of papa wat meer met haar doet, zoals spelen, naar bedje brengen en eten geven dat soort dingen??

Succes!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik merk hier ook dat Birgit de voorkeru geeft aan mij.
Papa is natuurlijk erg veel weg, en als hij er is is hij leuk om wild mee te stoeien en te kroelen, maar als ze echt moet huilen, komt ze bij mij. Als ze wakker wordt en hij haalt haar uit bed, steekt ze meteen haar armpjes uit naar mij en als we dan niet meteen toegeven is het een drama.. Als ik weg ga moet ze ook hard huilen.. ik ga nu maar zo onopvallend mogelijk weg als ik bijv ga sporten, dan heeft ze niet meteen door dat ik er niet meer ben...

Het zijn van die periodes, later heb je geloof ik ook weer een periode dat meisjes meer naar papa trekken...

Hoi hoi,

Hier ook hoor... als papa dan thuis komt, moet ze lachen en roept ze papa.. Maar als papa haar dan wil tillen gaat ze huilen....vind dit ook erg vervelend voor hem..

Maar vanochtend ging papa haar wegbrengen naar kdv ...  dus daarvoor kreeg ik een kus en dus tilde ik haar op en opeens gingen haar armpjes naar papa en die moest haar dus tillen... daar was ik wel blij mee!!!!

Ik kan je helaas niet helpen... denk dat het een fase is..

succes..gr. Ilone

Ook hier heeft pappa afgedaan. Mijn man zegt dan wel heel stoer 'ach, het is een fase', maar ik weet dat hij het niet leuk vindt. Ik heb voor mezelf de komende maand wat uitjes gepland en Lotte zal er gewoon aan moeten wennen dat ik er niet altijd ben en dat pappa ook prima voor haar kan zorgen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan