Oh wat erg!!! heb medelijden met je dochtertje!!!
Ja hier geen ervaring ermee, wij nu juist op zoek naar iets dat het minder vloeibaar is, 2e tandje in aankomst, en vandaag al 3 x door alle kleding heen gelijk naar horen!!!! En giga vloeibaar. Dus eigenlijk het tegenovergestelde.
En wat mamaW neerzetten beetje olijfolie, of evt zonnebloemolie (heeft minder smaak).
Oh ik ben zelf een maagzuur patient en als je kleine klein beetje van reflux heeft geen sinassapelsap geven, word bij volwassenen nl gelijk afgeraden,
Wat ik wel weet is dat het bij meer mensen laxerend werkt dan dat mensen durven toe te geven, via arts gehoord, appelsap!!!! En ja ik heb het zelf ook, en veel kennisen van me ook. en ik dus juist erg terug houdend om Rebecca appel te geven omdat ze door medicijnen al altijd redelijk dunne ontlasting heeft.
Maar wie weet is het voor jullie juist een blessing, een hapje qua appelmoes, of evt een schep appelmoes door de pap heen. Of als je nog niet bezig bent met hapjes, appel diksap en dan klein beetje door de kunstvoeding fles heen.
Of die appel vervangen door sinasappel!