huilen bij "vreemde" mensen!

Ons dochtertje heeft weer wat nieuws! (haha...jaaa...het blijft spannend met zo'n kleintje!)
Ze begon vorige week op een verjaardag in 1 keer te huilen toen een voor haar vreemde tegen haar begon te praten! (echt met zo'n zielig pruillipje...) en vorige week bij de fysio deed ze dat ook weer!
Gisteren kwam een buurman langs (die komt toch wel af en toe binnen lopen) en daar deed ze het ook bij?!?!
Herkennen jullie dit???

Ja hoor! Vorige week zat ze bij opa op schoot, ik was met haar bij opa en oma op visite; brullen!! Terwijl ze hem heel regelmatig ziet bij ons thuis, dan is m'n vader vaak wel okee. Alleen vind ze oma wel leuker; die krijgt meer lachjes.  Misschien was de omgeving ook wel  de boosdoener? Ze is nu 2 x bij opa en  oma geweest.

En vreemde mannen vind ze ook niet altijd leuk, vooral met zware stemmen. Op schoot bij Sinterklaas in de toekomst? Dat wordt niks , ha,ha!!

Groetjes, Alie

Ja, dat is echt erg hoor! haha!
Fysio bijvoorbeeld, een super lieve man en ze deed niks anders dan pruillipjes trekken en heel zielig doen en mij heeeel sterk vasthouden. Maar ja, ze moest toch echt bij hem op schoot...haha...en na een tijdje kreeg hij toch wel een heel voorzichtig lachje van haar. (gisteren ging het gelukkig heel goed bij de fysio)

Dus we hebben nog hoop dat ze in december gewoon bij sinterklaas op schoot gaat zitten! hihi

Iris heeft wel erg voorkeur naar mensen. Naar de een lacht ze breeduit
en bij de ander komt een pruillipje en wordt het heel hard brullen.

Wil niet zeggen dat ze dat doet bij mensen die ik zelf minder aardig
vind, ze kiest ze echt zelf uit. Wel sneu voor die mensen, die
schrikken zich een hoedje.

Ook Chloë heeft haar voorkeur. Maar bij haar is het tot nu toe; Of ze vind je leuk, of niet. Dus het is óf heel hard lachen óf héél hard huilen. Er tussen in zit nog niks voor haar.

Terug
Bovenaan