huilen bij windjes laten

Ik heb laatst al een vraag geplaatst over dat mijn dochter van 7 weken zo moet huilen bij de ontlasting, nu merk ik ook op dat ze sinds een paar dagen ontzettend veel windjes laat en daarbij ook moet huilen, is dit normaal?

 
Als je dochter windjes laat heeft ze dus lucht in haar darmen.
Krijgt ze veel lucht binnen bij de voeding? Daar kan het namelijk aan liggen. Goed laten boeren tijdens en na elke voeding.
Als je flesvoeding geeft kun je 10 cc extra water bij de fles doen, dan kan ze makkelijker van haar ontlasting af. Maar als het krampjes zijn, kun je ook Cinababy van VSM geven. Dat zijn homeopatische druppeltjes en die werkten bij mijn zoon fantastisch. Kun je bij de apotheek halen.
Succes.
 
Rond 7 weken is de krampjes periode. Dat kan duren tot 13 weken. Wat bij mij heel goed hielp was overstappen op friso comfort (dat kan alleen als je flesvoeding geeft uiteraard). Zijn ontslasting werd zachter en hij had amper krampjes en windjes.
 
mijn dochter van 10 weken had hetzelfde, moest ook vaak huilen ong. half uur na de fles, voor het slapen. Heb nu druppels uit Duitsland, sab simplex, werkt tegen gassen in de darmen en een vol gevoel. Mijn dochter is compleet een ander kind, valt weer rustig in slaap, huilt bijna niet meer. Ze kennen het middel wel bij het bureau. Ik heb ook friso comfort gebruikt, nou dat hielp echt niet. doe nu wel extra 5cc water in de fles. Mijn dochter poept om de 2 dagen en tot nu toe nog steeds, maar heeft geen krampjes meer. succes
 
je zou ook eens abc Dophilus kunnen proberen, dit was voor mijn zoontje, in combinatie met Frisolac comfort de uitkomst. De krampjes en de windjes verdwenen niet, maar werden wel veel minder! Succes
 
Terug
Bovenaan