huilen en huilen....

Mijn dochter is 4 mnd, en ze gaat alleen maar meer huilen, ze was om 8 uur wakker en ik tik dit om 9.50 en ze heeft er al een uur krijsen op zitten. Slapen s'nachts gaat goed, maar overdag mekkert ze, krijst ze, huilt ze, gek wordt ik ervan. Is het de leeftijd, of karakter, frustratie. Wie heeft dit ook of ervaring ermee. Hoor graag van jullie.
 
mischien heeft ze niet mer zovel slaap nodig? rondt die leeftijd ging mijn zoon naar 2 slaapjes overdag, en idd eerst ook huilen, ze hebben de tijd nodig om dingen te verwerken, de ene valt direct in slaap en de ander doet dit door eerst te huilen, de volgende bonkt met zijn hoofd ergens tegenaan.. dan is huilen niet de slechtste oplossing voor je kind toch?
ik zou haar iets minder vaak een slaapje laten doen en dan gaat ze ook wt langer slapen, huilen is niet zo erg, maar paniek wel
 
volgens mij leeftijd de mijne had het ook, om gek van te worden, maar zal ook wel een beetje karakter of frustratie zijn. maar het gaat over hoor!! groeispurt?
Sterkte,
 
rond 15 weken (tot meestal 20) worden de meeste baby's wat hangeriger, maar mijn baby krijste er op los, ik werd er raar van en werd erg zenuwachtig ervan, toen kreeeg ikvan mijn zusje het boek: oei ik groei en daar kwamen de "symptonen overeen en toen mijn zoon 21 weken was (tot 25 weken) werdt het weer heerlijk rustig thuis. ook hebben we hem overdag langzaam steeds langer wakker gehouden, maar mijn zoontje is toch nog snel moe (nu 26,5 weken en weer hangerig) nu slaapt hij zo'n 4-5 uur overdag. toen hij 4 maanden was was hij maximaal 1.5 uur op per keer maar das bij iedereen weer anders, veel succes en geniet er van, het is niet blijvend!
groetjes Michelle
 
rond 15 weken (tot meestal 20) worden de meeste baby's wat hangeriger, maar mijn baby krijste er op los, ik werd er raar van en werd erg zenuwachtig ervan, toen kreeeg ikvan mijn zusje het boek: oei ik groei en daar kwamen de "symptonen overeen en toen mijn zoon 21 weken was (tot 25 weken) werdt het weer heerlijk rustig thuis. ook hebben we hem overdag langzaam steeds langer wakker gehouden, maar mijn zoontje is toch nog snel moe (nu 26,5 weken en weer hangerig) nu slaapt hij zo'n 4-5 uur overdag. toen hij 4 maanden was was hij maximaal 1.5 uur op per keer maar das bij iedereen weer anders, veel succes en geniet er van, het is niet blijvend!
groetjes Michelle
 
Terug
Bovenaan