huilen en jammeren, maar niet van de tandjes!

Het is nu de 2e avond dat Isa óf bij het slapen gaan 's avonds óf als ze er een uurtje in ligt en even wakker wordt, echt tot gillens toe huilt. Ze heeft dan haar knuffels gepakt (die aan het hoofdeinde van haar bed liggen) en is daar dan mee aan het stoeien, raakt haar speentje kwijt en kan dan haar draai blijkbaar niet (meer) vinden. Heb haar er net weer even een paar minuutjes uitgehaald om haar wat rustiger te maken (geen licht aan, zachtjes gefluisterd). En ik heb een knuffel uit haar bed gehaald (de andere twee  zitten nog aan haar hoofdeinde).

Pfffffff...... ik hoor haar nu weer jammeren.....
Wie herkent dit? Is het het begin van het volgende sprongetje? Of......
Weet effe niet wat ik moet doen...... (alle knuffels uit haar bedje halen 's avonds heb ik gister geprobeerd, is ook niet goed......

Grtz. Poppetje71 mv Isa 8 mnd

Hoi Poppetje

ik begrijp wat je bedoelt, Daniëlle heeft dit ook een tijdje gehad, ze werd overstuur wakker en het duurde en tijdje voor ze rustig was en weer ging slapen (zelf vond ik het erop lijken of ze een enge drooom gehad en daarvan wakker is geworden en overstuur was) of dit ook zo is weet je natuurlijk niet maar het lijkt erop door de reactie van Daniëlle
zo plotseling als het kwam was het ok weer weg, mar al met al heeft het ongeveer een dikke week geduurd.
als ze overstuur wakker was even troosten en daarna nog vaak de trap op en af om haar de speen terug te geven en weer goed en wel in bed te leggen...
sterkte en helaas weet ik geen oplossing voor je, bij ons is het een "fase" geweest en ging het net zo opeens weg als dat het gekomen was

Groetjes Veronique mv Daniëlle

hoi,
mijn emisje werd vanacht rond 4 uur opeens wakker,raar wakker worden niet echt vertellen maar ook niet schreeuwen,werd wel steeds harder.Maar gaan kijken,haar opgepakt,niks aan hand,luier maar verschoond.Terug in bed.Even stil en toen ging ze echt huilen/schreeuwen/jammeren.Ben ik na beneden gegaan heb een halve fles gemaakt,die heeft ze leeg gedronken.Weer na bed,nog even gehoord en is ze langzaam in slaap gevallen.Tandjes??een droom??geen idee....jullie?
groetjes gaby

Heej Poppetje....

Wat bizar! Die van mij had gisteravond precies hetzelfde. Hij werd om 00.00 uur (wij lagen net te pitten) huilend en gillend wakker. Uiteindelijk hebben hem er uit gehaald en toen was ie stil. Maar zodra we hem terug wouden leggen begon het weer. Echt heel zielig. Wij hadden ook geen idee wat het was. Het leek inderdaad wel een enge droom ofzo.
Uiteindelijk heeft papa hem naast zich in bed geledg (ben ik eigenlijk geen voorstander van, maar ja). En zo hebben we de hele nacht toch weer lekker geslapen.

Heel raar...heeft hij dus nog nooit gehad (hij is nu dik 7 maanden).

Slaapt Isa trouwens een beetje door? Of nog steeds niet?

Hai mama3007,

Neeee, Isa slaapt nog altijd niet door. Het slapen is wel wat beter geworden. Ze is nu nog maar 1 á 2 x per nacht wakker (ipv tig keer, tandjes zijn door dus dat zal er ook wel mee te maken hebben gehad).
Maar dit is dus weer iets nieuws. Om 21.00 u heb ik haar bij mij in bed gelegd (toen was ze al bijna 45 min af en aan aan het huilen). Ook ik ben daar in principe geen voorstander van, maar een huilend, krijsend kind is ook niet niks! Toen was ze dus rustig. Klaarwakker wel! Ik deed of ik sliep en madam ging aan mijn gezicht/ogen voelen of ik wakker was en lag een beetje te lachen! Ik kon bijna mijn lachen niet inhouden. De boef!! Om 21.30 u merkte ik dat ze in begon te kakken en toen heb ik haar weer in haar eigen bedje gelegd. Weer lekker kort (ze lag gisteravond bijna bovenaan in haar bed) en strak ingestopt, 2 knuffels ook ingestopt en toen is ze meteen in slaap gevallen. Om 05.00 u was ze weer even wakker. Even speen gegeven en ze sliep weer verder tot 07.45.

Dus.... ben heel benieuwd hoe het vanavong gaat. Ik ben zelf pas laat thuis, mijn vriend moet werken en opa en oma passen voor de gelegenheid op. Eens kijken of ze dan hetzelfde tafareel uithaalt!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan