huilen en jammeren

Hoi allemaal,

Hjerre is normaal gesproken een hele rustige jongen en hij huilt niet zoveel. Maar de laatste twee dagen is hij flink aan het jammerem, gewoon heel zielig. En het is ook gewoon zielig. Zo te zien in zijn mondje komen er twee tandjes aan. En te ruiken aan zijn luiers goed ook. Zijn luieruitslag is op het moment zo erg dat echt niets meer schijnt te helpen. Ik weet niet meer wat ik kan doen om dat te verminderen.

Begonnen jullie kleintjes ook zo te jammeren tijdens zo'n   tandjesfase?

Groetjes Hanneke

hoi hoi

hier ook eentje konstant aan het huilen ,luier uitslag, rode wangetjes wat verhoging zijn hoek tandjes zijn helemaal rood .en sinds vandaag begint hij nog veel te spuugen ook wordt hij meschien nog wel ziek ook worden slechte nachten denk
maar ieders geval sterkte

groetjes jessica

Heel herkenbaar rondom tandjes, alleen heeft Yoëll (gelukkig) nog geen last gehad van luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor ze.
Kun je hem misschien met z'n billetjes in een lauwbadje met enkel water doen. Erna niet afdrogen, maar met de fohn op een lauwe stand droog blazen. Hoe meer je erover wrijft, hoe geiriteerder het wordt. Heb je nog van die matjes die je zelf op je bed had liggen voor als je vliezen zouden breken (lekkere uitleg). Als je deze onder zijn kontje op het speelkleed legt kan hij eventjes zonder luier, dit verlicht misschien ook.
Tja en verder is het wachten tot ze doorkomen...

Succes

Pauline  

Hee Pauline,

Heel erg bedankt voor die tip met het lauwarme water ZONDER afdrogen. Ik depte ze namelijk wel altijd droog. En ook heb ik nog tig matjes liggen. Ik had twee kraampakketten en een moeder die in de zorg werkt, hihihihi. Voorlopig kan ik dus wel even vooruit. Morgen ga ik direct aan de slag, want die billetjes zijn niet om aan te zien zo rood....

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan