Huilen en troosten!

Onze meid huilt altijd nog rond etenstijd, dus rond 5/6 uur in de namiddag. Ze heeft het een tijdje minder gedaan, maar nu begint het weer. Ze is nu 16 weken. Ze slaapt dan eerst een uurtje en zet het dan op een huilen met dikke tranen.Verder is het zo dat ze gelijk stopt met huilen als ik haar kamer binnenkom, ze lacht dan zelfs alweer.  

Wie herkent dit en hoe kan ik het beste troosten?
 
Lekker bij je houden rond die tijd. Is heel normaal dat aan het eind van de middag de minste vrolijke tijd van je kindje is. Zelfs peuters en kleuters zijn dan vervelend. Het is niet voor niets het spitsuur van de dag.
Dus lekker op schoot of in een wipstoeltje in de keuken als je kookt.
 
Hoi,

Dat is heel normaal hoor, vaak maken ze ook weer een sprongetje rond die leeftijd en/of gaan ze weer regelen, misschien is het wat om haar gewoon lekker bij je te houden, ik deed mijn zoons ook vaak in de draagzak tijdens de voorbereiding van het avondeten, alleen tijdens het opzetten van de pannen natuurlijk niet!
En ik heb 3zoons en ik vind dat bij alledrie nog steeds het lastigste moment van de dag, ze zijn wat moe krijgen trek enz dus hier hoort het er ook nog steeds een beetje bij!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan