Huilen en voeding

<p>Misschien staat het ergens en lees ik er overheen. </p><p>Onze zoon nu 11wkn, is heel onrustig vanaf 17u tot aan zijn fles. Huilt zich zelf helemaal overstuur, wandelen helpt soms, anders is het 5min lopen door huis 5 min zitten etc. Geprobeerd in bad te doen, geprobeerd te laten slapen na de fles van 15u. Niks helpt alleen de fles.. Nu zit ik te twijfelen om de fles van 19u in twee delen te geven, om 17u 60cc en om 19u de andere 90cc hebben jullie hier ervaring mee?</p><p>Sinds 2 dgn wordt hij niet meer wakker voor zijn laatste fles heeft afgelopen avond maar 10cc gedronken en toen terug naar bed dus drinkt op het moment; </p><p>7u 150cc </p><p>11u 150cc</p><p>15u 150cc</p><p>19u 150cc </p><p>als het voortaan zonder de laatste fles kan zal ik  de ander flesje ophogen maar voor nu mocht ik het nog niet van de kinderarts, hij weegt 4,5kg </p><p>(150x4,5;5=135ml per fles & 150x4,5:4=168ml per fles) </p><p>Of heeft iemand anders tips om deze uurtjes door te komen? </p><p>Nachten zijn van 20u tot 4u en dan keer zn tutje en slaapt tot 6:30/7u maakt niet uit of hij wel of geen fles on 23u krijgt</p>
 
Hey JoyceSem,
Onze dochter Renee (bijna 10 weken), heeft tussen haar fles van 16-20 standaard haar rommelperiode. Soms hebben we geluk en slaapt een klein uurtje en dan begint hier de pret ook. Veel baby's hebben rond deze tijd dit soort gedrag. Je bent echt niet de enige die hier af en toe een zweetaanval van krijgt ?
Aangezien iedere baby anders is, vind ik het lastig om je tips te geven. Bij ons werkt de draagzak soms. Hierdoor wandel ik door het huis totdat ze soezerig is en dan kan ik nog het e.e.a. doen. Eenmaal goed in slaap kan ik dan gaan zitten. Om haar niet in standje overstuur te laten gebruiken we tijdens deze periode ook actief de speen. Dat helpt altijd erg goed. Heb je dit al eens geprobeerd? Het enige is dat ze hem nog niet actief zelf kan vasthouden. Hier moeten we wat creatief mee om gaan. Gister heeft mijn vriend haar in de box gelegd. Na een hele tijd met haar speen werd ze vanzelf rustig en had ze oog voor de mobiel boven haar. Ze viel zelfs eventjes in slaap. Ook hierbij het nadeel dat je niet weg kunt lopen. Ze wil in deze uurtjes echt bij ons zijn.
Vorige week was niks goed. Toen heb ik uiteindelijk een beetje uit wanhoop haar fles veel eerder gegeven. Dat was het enige wat ze wilde. Dasrna heeft ze een dikke 6 uur geslapen. Een unicum voor haar.
Mijn advies is om eens goed te kijken naar wat je zoontje je wilt vertellen. Wat voor huil is het en wat heeft hij nodig? Dit vergt even geduld en vooral tijd. Het leren lezen van je baby geeft ons uiteindelijk wel eem hoop rust, omdat we weten wat ze wil. En als je daarvoor een voeding gaat opsplitsen, en het lijkt voor jullie te werken, zou ik dit vooral doen. Het blijft een kwestie van uitproberen en zien wat werkt ☺
Over voeding verder kan ik je geen advies geven. Rener drinkt nog steeds 7x120. En de flessen gaan niet altijd leeg..
 Wij hebben daarmee nog steeds een extra voeding tussen 04/05 uur.
Succes met uitvinden. Je doet je best, meer kun je niet doen ?
 
Terug
Bovenaan