<p>Hoi mama's,</p><p>Sinds 7 weken hebben wij een prachtig jongetje in ons leven mogen verwelkomen. Wat een eer om zijn mama te mogen zijn! Helaas zit ik de laatste dagen meer te huilen dan dat ik geniet. </p><p>De eerste weken was hij een echte 'beginners baby' zoals veel mensen zeiden, maar de laatste week huilt hij zó verschrikkelijk veel. Ik vermoed dat het vaak krampjes zijn ivm het trappelen met de beentjes, maar de laatste dagen lijkt het wel bijna meer gericht naar mij te zijn... hij begint met huilen als mijn vriend naar zijn werk gaat, en is dan alleen stil te krijgen door heel veel te knuffelen en rond te lopen. Als ik hem dan in de box wil leggen begint het weer van voor af aan, het lijkt dan elke keer langer te duren om hem stil te krijgen. In de draagdoek slaapt hij wel vaak een paar uurtjes en dan kan ik nog wat huishoudelijke dingetjes doen, maar het lijkt wel alsof hij contant aan me vast geplakt moet zitten..</p><p>Bij mijn vriend in de armen is hij veel sneller rustig en blijft hij wel slapen bij het terug leggen ondanks onze zelfde aanpak. Als ik het echt niet meer zie zitten en ik loop met hem naar mijn schoonouders is hij stil zodra we binnen komen, mijn schoonmoeder baalt er bijna van dat hij bij haar nooit wakker is. Zodra ik weer met hem binnen kom in ons huis begint het feest weer.. </p><p>Ik ben echt en beetje ten einde raad. De nachten gaan overigens prima, dan komt hij 1x snachts voor zijn voeding en een schone luier. Waarom kan hij het overal wél behalve bij mij? Wat is er wat ik niet heb of verkeerd doe?? Ik hoop dat jullie tips hebben of ervaringen kunnen delen die misschien wat geruststelling bieden....</p><p> </p>