Huilen huilen en nog eens huilen

Help! Mijn zoontje huilt om de dag de hele dag lang. Ik weet dat ze 2 boventandjes doorkomen, 1 is al een stukje door, en hij zal er wel veel last van hebben, maar hij blijft maar huilen. Bijtringen helpen niet. Dit drijft mij tot wanhoop en ik word er gek van. Heeft iemand tips voor me wat ik ertegen kan doen. Ik weet niet hoe lang ik hier nog tegen kan.

 
Hoi,

Als het echt te erg wordt kan je altijd een zetpil geven.Bij het zoontje van mijn vriendin was het ook zo erg en hij had veel pijn en de paracetamol verlichte toch iets de pijn.

Gr Aster.
 
hoi anoniem, bij mijn zoontje van 10 maanden komen nu ook de boventandjes eraan en ook hij huilt nu heel veel. ik geef hem af en toe dan een zetpil en dat schijnt te helpen. ook gebruik ik druppeltjes om op zijn tandvlees te smeren. ik vind het zo zielig voor hem dat het zoveel pijn doet, maar ik word er af en toe ook gek van. hopen dat het gauw weer over gaat, want dit is niet leuk voor hem en mij.
groetjes van yvonne
 
Wat dentinox op zijn tandvlees smeren en er zijn ook homeopatische druppels die ook goed helpen(die gebruikt me zus voor haar kleintje...ik heb er geen ervaring mee)
Groetjes Renate
 
Hoi,

De druppeltjes en zetpil zijn al genoemt vaak geeft het ook verlichting om een nat washandje in de koelkast te leggen lekker koud laten worden (nooit het vriesvak) en dan geven kan hij lekker sabbelen en kluiven en de kou verlicht de pijn.

Groetjes
 
ik weet niet of hij ook slecht slaapt,anders kan je de achterzijde van het ledikant met boeken omhoog zetten,dat verlaagt de druk op zijn tandjes,werkt echt en is al heel oud.
Dentinox heeft bij mijn dochtertje erg goed geholpen,en soms een ingevrozen diksap ijsje wil nog wel eens helpen,hier je zoontje lekker op laten sabbelen en dan af en toe eens over de tandjes halen,sterkte ermee
 
Mijn zoontje krijgt van mij een koud nat washandje om op te sabbelen (wel even uitwringen, niet te nat). Dit koelt lekker af. Je moet hem daarna wel een droog tshirt aan trekken, maar hij vind het heerlijk. Die homeopatische druppels heten volgens mij chamodent.
 
Terug
Bovenaan