Huilen, huilen en nog eens huilen

Maar dan van mezelf...
Ik heb Lukas net naar het KDV gebracht. Gisteren was hij ook al geweest, maar toen was mijn man mee en voordat we daar wegwaren was het 10 uur en kan ik hem twee uurtjes later alweer ophalen.

Vandaag gaat hij als het goed is de hele dag (tenzij ik hem halverwege ophaal) en heb ik hem alleen weggebracht. Wat is dat moeilijk zeg! Zo'n klein ventje (10wk) aan de zorg van een ander overlaten.

Het zal wel wennen (het moet wel wennen) maar toch...

Annemieke

Ja dat doet pijn.
Maar hij is daar in goeie handen en idd zeggen ze dat het went. Maar dat weet ik niet. Dus huil maar eventjes hoor.. dat mag wel. Even 10 minuten janken en dan verder! Dat helpt!

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Hallo,

Ja ik kan het me wel voorstellen hoor. Lijkt me ook helemaal niet leuk.

Ik moet onze Jamie zaterdagavond naar de oppas brengen. We hebben een
etentje en hij kan dan niet mee. Ik loop al 2 weken met buikpijn, hihi.
Ik zie er heel erg tegenop.

Mijn oppas zei al "zal ik je halverwege de avond bellen dat je terug moet komen" Hihi.

Sterkte vandaag in ieder geval.

Groetjes Natasja

Net ff lekker wezen sporten, dat is het voordeel van de kleine naar het KDV verblijf. Maar nu ik weer thuis ben komen de tranen weer. Ik mis mijn mannetje! Ik heb net met het KDV gebeld en hij heeft het prima naar zijn zin. Hij heeft wel veel minder geslapen dan thuis (een uurtje maar, terwijl hij normaal bijna de hele ochtend slaapt) maar hij was lekker aan het spelen in een wipstoeltje. Volgens mij is de wenperiode op het KDV meer voor de moeders dan voor de kinderen!

Annemieke

ik ben benieuwd hoe ik zal reageren als merel naar het kdv gaat!
ik heb nog 4 weekjes vrij..maar die zullen wel snel gaan!
ze is al een halve dag bij mijn moeder geweest vanwege een begrafenis en daar had ik totaal geen probleem mee.
Vrijdagavond komen mijn ouders oppassen omdat wij dan een etentje hebben en heel eerlijk te zijn lijkt me dat heerlijk!
even ertussenuit.. en ze is in goede handen dan he!

Binnenkort heb ik ook zo'n wenmiddagje.
Ik ben benieuwd..hihihihi.

Terug
Bovenaan