Huilen huilen huilen

Xairo heeft het hele weekend weer gehuild. Uiteindelijk zijn we weer in het zieknhuis beland. De kinderarts heeft hem helemaal nagekeken maar alles was in orde. Omdat hij huild als we hem heenleggen is het nog steeds de reflux waar hij last van heeft. Daarom is zijn medicatie weer verhoogt en ook heeft hij er nog een drankje bij gekregen. Die zou er voor moeten zorgen dat hij stopt met spugen en overgeven maar dat is niet gebeurt en dus mochten wij daar vandaag weer mee stoppen. Door de verhoging van de ZANTAC is Xairo nu eerst weer wat minder huilerig (gelukkig)

Liefs Petra

ow Petra wat een ellende. Wat ontzettend zielig voor je kleine uk. Wat zal hij zich rot gevoeld hebben, en jullie ook.
Ik wordt er al naar van als mijn kind een half uur huilt en ik weet niet waarom...

Hopelijk voelt hij zich snel weer lekkerder en komen jullie weer tot rust.

Sterkte hoor!

Ahhhh wat sneu zeg!!!! Hopelijk gaat het snel wat beter met je kleintje, wat ohhh wat is het moeilijk om te zien dat je kleintje ergens zo last van heeft.
Sterkte!!!

Liefs marielle

Oh wat erg voor hem!!!!

Wij hebben uit voorzorg voor refluc medicijnen voor Rebecca en nu ook zantac, we hebben eerst nexium gehad, maar dat waren korreltjes die ik moest oplossen, veel lastiger.

Maar welke dosering hebben jullie nu, want die is bij ons nog nooit bijgesteld, Rebecca heeft van zantac 3x daags 0.53ml. En de zantac helpty niet tegen spugen trouwens, het is een maagzuurremmer, dus ze maken geen tot weinig maagzuur aan, dat als ze wel voeding opgeven, het niet schadelijk is voor de slokdarm.

Rebecca heeft tegen de Reflux zelf motilium, in het ziekenhuis was het Domperidon. en dat 3x daags nu 2ml. Dit passen we aan op lichaamsgewicht. Dit gaat spugen en misselijkheid tegen.

Maar ben blij dat hij minder huilerig is nu. En dat het snel beter met m gaat en de hogere dosering goed aanslaat.

Terug
Bovenaan